skylinepower Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Hva med den som er nå da? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Man kan vel ikke forvente så VELDIG mye av piczo da. Personlig så synes jeg det er den største hjemmesidedritten som ever har blit funnet opp. Skulle aldri blitt lagd... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Du kan ikke ha bakgrunn med så sterk motkontrast eller bakgrunn med mønster uten en form for "boks" rundt teksten din med en enkel bakgrunnsfarge. Ellers blir teksten uleselig. Hei! Jeg heter Jonas og nå er jeg 11 år men 14 April 2006 er jeg 12 år Mine intresser er biler og data. Nå er jeg ca:183 høy og veier 63kg og ikke gram! Unnskyld, men 11 år og 183 cm høy? Hvis det stemmer, må du være en av Norges høyeste unger. Endret 10. april 2006 av uranus Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Du kan ikke ha bakgrunn med så sterk motkontrast eller bakgrunn med mønster uten en form for "boks" rundt teksten din med en enkel bakgrunnsfarge. Ellers blir teksten uleselig. 5897385[/snapback] Det er jo bare å markere teksten det. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 -------------------------------------- | | | |-------------| | | | Tekst | | | |-------------| | |-------------------------------------| Skjønner du? Den ytre boksen er selve bakgrunnen på sida di, og den inni er en boks som du har teksten i. Den boksen med teksten må være en enkel farge og helst ikke noe rødt eller blått, ta noe lyst. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Hei! Jeg heter Jonas og nå er jeg 11 år men 14 April 2006 er jeg 12 år Mine intresser er biler og data. Nå er jeg ca:183 høy og veier 63kg og ikke gram! Unnskyld, men 11 år og 183 cm høy? Hvis det stemmer, må du være en av Norges høyeste unger. 5897385[/snapback] Kanskje han mete 18 cm eller kanskje 83 cm, og 63 kg på en 11 år gammel unge...DÆVEN... :!: Endret 10. april 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 æ jævli lang fer aldern da! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 183 er høyere enn flertallet av voksne menn er det, du har nok målt feil. Uansett, du vet hva du må gjøre med siden din. Jeg anbefaler deg å lære deg html/css og lag din egen side som ikke er piczo. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg anbefaler deg å lære deg html/css og lag din egen side som ikke er piczo. 5897435[/snapback] Vil du ha en klem? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Hva med den som er nå da? 5897351[/snapback] Nei den var IKKE bedre. Var gråfargen jeg foreslo så forferdelig da? Du må gjerne ha en annen farge med hold det nøytralt! Edit: Så forresten bilde av deg på hjemmesiden til Alex. Du er jo mye lavere enn han? Er han 195cm eller noe han da eller? Endret 10. april 2006 av Sjefern Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hvorfor spør du om råd når du ikke følger dem? Du har jo fått mange gode forslag som: nøtral bakgrunn, mer tekst, lage en boks rundt teksten, mer relevant tittel osv. Det eneste du gjør er å bytte ut den ene skrikende bakgrunnen etter den andre. Skal du på død og liv ha en skrikende farge bør du legge en boks rundt teksten. Ikke for å reklamere, men du kan se hvordan jeg har løst det her. Et annet godt råd jeg kan gi deg er å lære deg html og css. Det kan være vanskelig i begynnelsen, men etter hvert blir får du mye mer kontroll over ting. Selv har jeg holdt på en måned og kan det rimelig greit. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Ja, trådstartar burde verkeleg lære seg HTML | / & CSS. Lær deg norsk, for helvete. Evoz: Har du lest bøker? Kvar har du lært dette? Kan jo litt eg og, men har brukt litt for lang tid på å lære dette. Endret 10. april 2006 av Fjott Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Ja, trådstartar burde verkeleg lære seg HTML | / & CSS.Lær deg norsk, for helvete. Evoz: Har du lest bøker? Kvar har du lært dette? Kan jo litt eg og, men har brukt litt for lang tid på å lære dette. 5897799[/snapback] Photoshop kune jeg fra før av, så jeg har jo litt peiling på hva som ser bra ut. Men webdesign, altså XHTML og CSS har jeg drevet med ~1 mnd. (SmartFTP begynte å mase om at trial perioden på 30 dager var ute igår ). Har lest litt på htmldog.com, men mesteparten har jeg lært etter å ha studert koden til andre og mast på dere på forumet. ____ _____ _____ ______ Ikke for å henge ut noen, men... Sakset fra siden til en av kompisene hans: om mæ halo alihop æ heite da joachim vang å bur på utøya æ vart 13 år den 3 januar i 2006. hotel cæsar er yndlingsprograme mitt. men sylvester staloner han er kulast læl da men vi må it glæm han som jekk canala på tvers lars monsen han er vilmarkas konge. Endret 10. april 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Advarselen til SmartFtp treng du ikkje bry deg om. Laga mykje bra på kort tid du. Trur eg må skjepe meg litt. Blir litt mykje forum+speling+MSN+koding samtidig. Trådstarter: Viss du vil lære CSS/HTML, er http://htmldog.com ein fin plass å starte. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Hi du itj ei html guide på norsk? Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Emm..kan du ikkje Engelsk? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hva skal du med en norsk side når det ikke virker som atdu kan norsk en gang? Skriv norsk, så kanskje jeg forstår at du vil ha en norsk side. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Eg kan anbefale deg denne boka viss du vil lære norsk. Ordbok Kan du venlegst uttrykkje deg på ein måte slik at alle kan forstå deg? Viss du gjer det, er det kanskje lettare for folk å hjelpe deg, og sida di blir fortare betre. Endret 10. april 2006 av Fjott Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter, ettersom advarsel gitt tidligere av moderator er blitt ignorert. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Ønskes tråden åpnet igjen, vennligst benytt "rediger" knappen og endre emnefeltet til noe mer beskrivendes. Når det er gjort kan trådstarter sende en pm og tråden vil bli åpnet igjen. Ha en god påske Endret 10. april 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg