Gå til innhold

Hva kan bli bedre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Der kunne vel stort sett alt bli bedre....rotete å glorete usammenhengende dritt...

5894512[/snapback]

Svært så konstruktiv du var da......

Så til topic, dette er det første som slår meg når jeg ser siden din:

* Er generelt rotete.

* Du har noen uheldige fargekombinasjoner, prøv å bruk farger som harmonerer litt mer.

* Er noen skrivefeil her og der, bestem deg for om du skal bruke dialekt eller bokmål.

* Personlig så liker jeg ikke noe særlig "ting" som beveger på seg.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Linken din til "komplett.no" fører til "komlett.no" .... Er dette egentlig seriøst? Denne tråden og hjemmesiden generelt?

Forferdlige farger og skrift som rører på seg. Det var ikke mye å skryte av der nei. Hvis du liker Arnold så godt så bør du kanskje hente litt inspirasjon fra hjemmesiden hans?

Lenke til kommentar

Jeg ville begynne med å kvitte meg med reklamebannere.

På start.no eller home.no finner du gratissider uten reklame.

Det er greit å droppe alt som 'støyer' på siden. Kule effekter er ikke så morsomt å se på i lengden. Slike sider hopper jeg ganske enkelt over så raskt som jeg klarer å klikke meg videre.

Du kan jo heller lage en underside hvor du tar med animerte ting?

Det beste man kan gjøre på en forside er å fortelle litt om hva dette er.

Jeg liker best en forside som er kompakt. Det bør ikke være nødvendig å scolle mye. Da er en god meny mye bedre å navigere seg fram i.

Menyen bør dessuten ikke forsvinne når man trykker på en underside.

Å lage websider er fin øvelse, så bare stå på :thumbup:

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Jeg syntes den ble bedre etter at du forandret på den. Men du må fremdeles forandre farge-kombinasjonen. Vanskelig å lese blått på rødt.

"styling" er visst ikke lenger en link. Går ikke ann å trykke på.

Du må gjerne ha mere skrift på sidene dine. Siden din heter f.eks "skylinepower" , men det står ikke et ord om skyline der. Bare en del bilder. Hvorfor liker du skyline? Hvorfor har du bilder av Richard Sandrak? Er det fordi du liker han eller er det fordi du syntes hele historien er trist? Hvem eller hva er Peter bilt? Hvorfor har du bilder de bildene der? osv osv....

Dette er DIN hjemmeside. Da er det naturlig å lese litt kommentarer fra DEG og tingene du har på hjemmesiden din. Ikke bare en side full av bilder.

Lenke til kommentar

Bakgrunn er en av elementene i en webside som faktisk er viktigst. Det er bakgrunnen du baserer resten av layouten din på.

Rød med blå tekst funker ikke. Kontrasten blir alt for dårlig. Når du har så mye rødt, vil den suge til seg blåfargen og da er teksten nesten ikke synlig.

Se på www.cssmania.com og se hvordan de har brukt farger og slikt.

Ellers bør du prøve å bygge siden opp med usynlige linjer, at ting på en måte ligger i samme linje med hverandre. Det blir penere for øyet.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...