Daisy Chain Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 God afton! Så at spaceworld selger PDZ for 399. Er dette et sikkert kjøp? Etter å ha lest mange forskjellige anmeldelser så har det ikke blitt kjøp, men synes det virket som en grei pris. Mulig jeg stikker ned i morgen å kjøper det for å ha noe til påska. Har en vond følelse at jeg snart er ferdig med GRAW, og trenger nytt spill. Så hva synes dere? Er spillet verdt de 4 hundre riksdaler? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Helt klart. Spesielt hvis man har spilt PD på Nintendo! Eller har en forkjærlighet for futuristiske vapen og landskaper. Multiplayer mode er også excellent... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Er du tilkoblet Live (Gold) vil jeg si at det absolutt er verdt det Singleplayeren var kjedelig, men spillet tar seg kraftig opp når du spiller online. Tror også jeg ville sjekket qxl.no o.l. sider før du kjøper det - jeg fikk mitt brukte eksemplar for 250,- Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 God afton!Så at spaceworld selger PDZ for 399. Er dette et sikkert kjøp? Etter å ha lest mange forskjellige anmeldelser så har det ikke blitt kjøp, men synes det virket som en grei pris. Mulig jeg stikker ned i morgen å kjøper det for å ha noe til påska. Har en vond følelse at jeg snart er ferdig med GRAW, og trenger nytt spill. Så hva synes dere? Er spillet verdt de 4 hundre riksdaler? 5894399[/snapback] Jeg synes ikke spillet var noe særlig og jeg digga golden eye/perfect dark på N64,solgte spillet etter 1 uke.Testa både single player og LIVE. Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt spillet på EB games....da kan du bytte det i et annet innen 10 dager hvis det ikke skulle være noe for deg.Eventuelt tilgode lapp. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Helt klart. Spesielt hvis man har spilt PD på Nintendo! Eller har en forkjærlighet for futuristiske vapen og landskaper. Multiplayer mode er også excellent... 5894426[/snapback] nei.. PD på N64 er mye bedre enn PDZ.. PDZ er en skam for navnet.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Absolutt ikke. Eneste som det er verdt å spille er flerspillerdelen, ellers et dårlig spill. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Jeg ble vel ikke overbevist nå nei:) Hvordan er det grafikkmessig i fohold til GRAW?2 helt forskjellige spill, mne dog... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg ble vel ikke overbevist nå nei:) Hvordan er det grafikkmessig i fohold til GRAW?2 helt forskjellige spill, mne dog... 5894734[/snapback] Har ikke spilt GRAW, men ut ifra det jeg har hørt (og sett på bilder) vil jeg påstå at GRAW ser betydelig mye penere ut. Det eneste som ser spesielt bra ut i PDZ er omgivelsene. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Dette er en dårlig svak og kjedelig tittel. De som forventer seg Nintendo-kvalitet her kommer til å få seg en sur overaskelse. Drit-spill! Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 selv syns jeg ikke det er verdt pengene i det hele tatt. single player er grei men liker du online så glem det Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 selv syns jeg ikke det er verdt pengene i det hele tatt. single player er grei men liker du online så glem det 5895781[/snapback] hæ? det er jo online delen som er genial! Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 selv syns jeg ikke det er verdt pengene i det hele tatt. single player er grei men liker du online så glem det 5895781[/snapback] hæ? det er jo online delen som er genial! 5895856[/snapback] Liker faktisk også SP delen best. Rundet det riktignok på en kveld, men noen av bretta var jævlig rå og andre var skikkelig crap. Lyden var også genial til tider. Prøv å kjøp det brukt eller lån det. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 mitt første spill var PDZ, likte SP delen jeg men når en person skriver at vist du liker online , så ikke kjøp spillet DA er noe "galt" med personen som skriver MP delen gir mange MANGE timer med morsom spilling Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Dette er en dårlig svak og kjedelig tittel. De som forventer seg Nintendo-kvalitet her kommer til å få seg en sur overaskelse. Drit-spill! 5894904[/snapback] Blir det en 360 snart eller? ------------------------------------------------------------ Anyways, det blir nok ikkje noe PDZ på meg,før eg finner det ubrukt til rundt 250,- max. Eg er(forhåpentligvis ikkje) ein av de personene som setter meget stor pris på en solid og bra gjennomført SP del i spill. Eg føler liksom at det er "sjela" til spillet,og en god MP-del er en bonus. Og da PD til N64 er så latterlig bra på alle hold,blir det uten tvil en stor skuff for meg å henvende meg til PDZ. Men at spillet skal i hus ein eller anna gang er det nok ingen tvil om. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Skal vistnok være et bra spill dette. Ikke min stil dog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå