Gå til innhold

Noen som vil kode min hjemmeside? Gratis!

Gjest member-97590

Anbefalte innlegg

Gjest member-97590

Noen som gidder å kode hjemmesiden min til meg? Få lagt den ut på nettet med Gjestebok, blog osv?

Har laget designet ferdig selv..

Hvis noen gidder så ta kontakt med [email protected]

EDIT: Kan gjerne få noen tilbakemeldinger til designet mitt, ka var fint ka burde endres?

Endret av member-97590
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et alternativ er å bruke noen ferdige CMS' som bakgrunn for websiden din... Finnes mange enkle du bare kan laste ned og bruke... men om du er særs lite kjent med HTML, CSS, PHP og lignende språk kan kanskje dette bli vanskelig og... men - det er ikke så vanskelig å lære seg, mange websider som fungerer fint til dette, dersom du har tid og lyst! ;)

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Ja..du sier noe, har så lyst å lære meg html, har prøvd www.w3schools.com men forstod det ikkje helt..Men hvis noen er interesert i å lære meg det så kan dere også ta kontakt med meg! Noen som vet om noen norske sider eg kan lære html?

Endret av member-97590
Lenke til kommentar
Ja..du sier noe, har så lyst å lære meg html, har prøvd www.w3schools.com men forstod det ikkje helt..Men hvis noen er interesert i å lære meg det så kan dere også ta kontakt med meg! Noen som vet om noen norske sider eg kan lære html?

5898743[/snapback]

Mener det var en kort fin guide som får deg litt i gang på programmer.no :) .

Lenke til kommentar

5898743[/snapback]

Jeg mener det er en fordel å lære seg dette med engelsk som mål: hovedsaklig fordi de fleste termene ER engelske, men også fordi du finner aller mest og best dokumentasjon på slike ting på engelsk!

Et veldig lurt sted å starte er htmldog, hvor du får enkle guider til HTML og CSS, som er det smarteste stedet og begynne! Her er det bare å prøve og feile, ta det fra en som har vært der ;)

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Har tatt alt det med HTML beginner guide, har forstått VELDIG mye mer, så no kan eg liksom mye av The Basics liksom, skal ta den dere Beginner CSS senere i kveld, men allikavel tusen takk for at du tipset meg til den siden :thumbup: Mulig eg kommer til å greie å kode siden min selv etterhvert, for er så lei av å alltid måtta ha hjelp av noen andre. Men tusen takk djus du har hjulpet meg mye!

Lenke til kommentar
Kan ikke hjelpe trådstarter. Men hvorfor kreve penger?

5899377[/snapback]

Han spør jo om noe som tar lang tid og som et firma ville tatt noen laken for. Jeg har hjulpet folk her på forumet med design og slikt tidligere, men dette blir noe annet.

Lenke til kommentar
Har tatt alt det med HTML beginner guide, har forstått VELDIG mye mer, så no kan eg liksom mye av The Basics liksom, skal ta den dere Beginner CSS senere i kveld, men allikavel tusen takk for at du tipset meg til den siden :thumbup:  Mulig eg kommer til å greie å kode siden min selv etterhvert, for er så lei av å alltid måtta ha hjelp av noen andre. Men tusen takk djus du har hjulpet meg mye!

5899366[/snapback]

Bare koselig, får håpe du får det til! Heier på deg :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Kan ikke hjelpe trådstarter. Men hvorfor kreve penger?

5899377[/snapback]

Fortsår godt at folk vil ha penger, men eg bare lurte på om noen var villig til å gjøre det gratis :) Men ser ikkje akkuratt lyst ut for meg :!: Men skal nok greie å få det til selv, har begynt å lære meg html, og så kjenner eg en fyr som kan det meste om html som kan hjelpe meg underveis :)

Endret av member-97590
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...