System-log.com Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Hei, jeg kjører et Live! Digital 5.1 lydkort under Windows 2000. Når jeg brenner CD'er på min Teac 40x lagger musikken noe voldsomt. Noen som har hatt dette problemet og vet hvordan det kan fikses? Maskinen ellers er en Shuttle FS51, med innebygget lydkort (slått av), cd-brenner og hd på samme ide-slot (kanskje det har noe å si?).. ellers så vet jeg ikke hva som kan være relevant? Lenke til kommentar
Chief Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Du kjører Win2K!! Da kan du gå inn i Taskmanager, eller oppgavebehandler eller hva det heter på norsk! Der finner du Processes sikkert noe lignende på norsk! Og se hvor mye resurser brennerprogrammet tar! Når jeg brenner mener jeg Nero bruker rundt >10% av CPU'en!! Kan gjøre alt samtidig uten at jeg merker forskjell! Så det kan være du har noen konflikter! Skjekk også dette: Kontrollpanel, system, hardware og device manager (enhetsbehandling), view, ressourses by type, irq! Når du er fremme der, se om du har mye som deler samme IRQ! Og evt. om du har noen ledig! Dette kan ha noe å si! Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Er det kanskje bedre å kjøre Windows XP? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 svarer du ALLTID med ett eller flere utropstegn i hver setning? så akkurat at du gjorde det i en annen post også. grenseløst irriterende. du som laga tråden: gjør som han over sier, du kommer inn i taksmanager ved å trykke ctrl-alt-del [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-09-29 05:01 ] Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Jeg gjorde som han sa over ja, leste av i tast-manageren at Nero ganske så riktig brukte opp mot 75% av prosessorkraften (2,4 P4).. hmm.. Dere sier det kan være en konflikt? Det er kun en device på hver IRQ så vidt jeg kan se, har nå også i tillegg hevet CD-brenneren over på en egen ide-slot uten at det hjalp noe :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå