Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp til bestilling av bredbånd + telefon

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg skal flytte uken etter påska, og trenger derfor å bestille internett slik at jeg får det så fort som mulig etter jeg har flyttet inn. Jeg vil veldig gjerne bestille fra nextgentel fordi de kan tilby den beste linjen. Spørsmålet er om jeg MÅ ha en hjemmetelefon? Det er telefonlinje inn i leiligheten, men trenger jeg å ha et aktivt abonnement? PÅ nextgentel sine hjemmesider står det at man må betale 60 kroner ekstra i måneden hvis man ikke har fasttelefon :hmm:

Skjønner ingenting av dette, så om noen kunne hjelpe meg litt hadde det vært fint :D

Takk for all hjelp :D

Endret av Chris_LoX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OKay, men la oss si at jeg velger å betale telenor abonnement på telefonlinjen. Jeg slipper da å betale linjeleie? Imed at dette dekkes av telenor? Og så bruke Nextgentel som leverandør av bredbånd?

5895153[/snapback]

Da slipper du linjeleien og kan bestille NGT hvis du ønsker det.

Lenke til kommentar
Heisann!

Jeg skal flytte uken etter påska, og trenger derfor å bestille internett slik at jeg får det så fort som mulig etter jeg har flyttet inn. Jeg vil veldig gjerne bestille fra nextgentel fordi de kan tilby den beste linjen. Spørsmålet er om jeg MÅ ha en hjemmetelefon? Det er telefonlinje inn i leiligheten, men trenger jeg å ha et aktivt abonnement? PÅ nextgentel sine hjemmesider står det at man må betale 60 kroner ekstra i måneden hvis man ikke har fasttelefon :hmm:

Skjønner ingenting av dette, så om noen kunne hjelpe meg litt hadde det vært fint :D

Takk for all hjelp :D

5894101[/snapback]

Hei,

Jeg bor i utkanten av Bergen og har internett via kabeltv fra Canal Digital. (Bor i borettslag.) Lurer på å skaffe meg Ip-telefoni, hvilken bør jeg velge? Noen som har et godt tips!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...