overlynx Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Noen som har en sånn mobil, eller vet om tester på internett? Jeg har problem med å finne tester på engelsk/norsk.. Lurer bl.a. på om batteriet er bra osv? På forhånd takk! Lenke til kommentar
BMP Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Vet ikke helt om du finner så mange tester på den pr. idag siden den er så ny men masse info finns det. http://www.benqmobile.com/ Her er fra en forumside med folk fra mange forskjellige nasjoners synspunkt. Lenke til kommentar
koskov Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Er en glimrende telefon. Kjøpte meg en nettopp og byttet fra rezr v3. Helt rå lyd på den, bare å slenge den på bordet og prate. Batterikapasiteten svært god, svært godt bygd. Virker svært solid, den er liten og lett og trenger du ikke kamera og mp3 spiller er denne valget. Dog et stort pluss hvis den hadde hatt endel minne så du faktisk kunne brukt den som mp3 spiller. Lyden er helt utrolig... koskov Lenke til kommentar
cec_ilie Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Fikk S68 i posten idag faktisk (fant ut at jeg ikke ville ha dilldall-mobil likevel...hehe), og førsteinntrykket mitt er veldig positivt! Den ser utrolig bra ut, har en flott skjerm og lyden er som nevnt veldig god! LITT lite minne, kan gå litt treigt av og til, men ellers en veldig bra telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå