Ma Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg har et problem med sessions. Har fått til at brukeren forandrer passord, men etter passordet er forandret, blir brukeren logget ut av siden. Hvordan kan jeg oppdatere session så de slipper å logge seg inn på nytt? Eller finnes det andre løsninger? Jeg inkluderer accesscontrol.php på hver side som er beskyttet ca slik som beskrevet på denne siden Lenke til kommentar
Scix Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Kunne kanskje fungere å kjøre loginprosessen igjen etter at det nye passordet er lagret i databasen, og da bruke postdata fra da brukeren endret passordet? Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg har et problem med sessions. Har fått til at brukeren forandrer passord, men etter passordet er forandret, blir brukeren logget ut av siden. Hvordan kan jeg oppdatere session så de slipper å logge seg inn på nytt? Eller finnes det andre løsninger? Jeg inkluderer accesscontrol.php på hver side som er beskyttet ca slik som beskrevet på denne siden 5893967[/snapback] Der hvor du oppdaterer tabellen din setter du $_SESSION['det_du_kaller_passordgreia_di'] = $ny_verdi; Lenke til kommentar
Ma Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Det løste problemet! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå