iNeo Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg skal kjøpe meg mere minne til min PC. Men så, så jeg på hovedkort detaljene for å finne hvilken minne type jeg skulle ha? Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvilken type minne jeg skal ha?Link til hovedkort Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Du skal ha DDR400 PC3200. Lenke minne komplett Bare å velge ønsket størrelse max 2GB totalt. Anbefaler like brikker/kjøpe sett med brikker. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Four (4) 184-pin DDR DIMM sockets Altså vanlig DDR(1) ram =) Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Det stemmer! vanlig DDR 1 minne Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Ok så jeg kan kjøpe alt av ram så lenge det ikke er ddr2, ddr3 (hvis det er noe som heter ddr3)? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Stemmer vel i de fleste men ikke alle tilfeller. Les: Minne Faq og Hw´s minne guide Post gjerne i tråden akkurat hvilke brikker du har og hvilke du tenker å kjøpe så får du sikkert et endelig svar. Evt anbefaling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå