Gjest member-102569 Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Takk Lenke til kommentar
Gjest member-102569 Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 hehe.. er det bare jeg som er noob eller er det sinsykt vanskelig å bruke det programet?? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Det som er genialt med MLCad og LDraw er at delnummerene på klossene stemmer med de som er innripet på undersiden av hver kloss, og du kan søke i bricklink og finne den delen du ønsker. For eksempel er en 2x4-kloss nummer 3001, og søker du på det i bricklink så finner du: Brick 2 x 4. Så velger du den fargen du ønsker, for eksempel hvit. Så kan du finne selgere av delene du ønsker. Dermed kan du få delene forholdsvis billig. 6363330[/snapback] Mange av nummerene stemmer overens ja, men det er en del brikker som mangler/har annet navn/annen ID på bricklink har jeg oppdaget. Men skal nok finne en løsning. Grunnen til at jeg bumper dette nå er at jeg skal i gang med legoinnkjøp nå. edit: Fant dog et program nå som konverterer fra LDraw modeller til Bricklink shoppingliste så da er ting i boks. Må bare fikse opp et par brikker først. (Estimert vekt: 8.05Kg) hehe.. er det bare jeg som er noob eller er det sinsykt vanskelig å bruke det programet?? 6397026[/snapback] Tja, litt herk i starten men det kommer seg etterhvert Endret 11. november 2006 av Ueland Lenke til kommentar
F0NIX Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Tanken var å få bedre flyt av luften ut av kabinettet, dog tipper jeg at det ikke er et must. Men luften må fremdeles ut på en eller annen måte 5998471[/snapback] Den pipen du har tegnet er vel ett av stedene luften kommer ut? Hva med å lage flere vindu i topp etasjen for at luften skal komme ut, bruk vindu uten glass i, eller slike med gitter i. Flere vindu nedover i "etasjene" hadde jo kansje vært morro også? Disse kan ha glass i slik at du får luftstrømmen hele veien opp). Kansje med ei lita veranda ett sted hvor en liten minifig stod og vinket Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Liten teaser/bump for del to "Endelig" begynner legosamlingen å bli komplett og byggingen har såvidt kommet i gang. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Så bra! Men hva har skjedd med førsteposten? Finner heller ingen link til arbeidsloggen ... Kanskje denne er så gammel at den ikke har noen egen tråd for selve arbeidsloggen? Stå på! Goscinny Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Hm, merkelig, her er den hvertfall: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=530168&hl= Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 døde dette prosjektet eller?? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Kult prosjekt. Me wants Lego-kabinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå