Ueland Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 Dette er diskusjontråden for denne Workloggen Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) tøft. Hvilke program bruker du på dei tegningene? EDIT: ser fint at HW logoen kommer fram Endret 27. januar 2006 av vegis Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 Fine tegninger, dette bare må bli konge Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 Gleder meg til å se hvordan dette blir (helt sikkert bra). Verdens beste Leke+Datamaskin må jo bare bli digg. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 Dette ser veldig bra ut! Gleder meg Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 Wow, fint du satte disse ut i en Worklog;D Blir morsomt å følge med her, siste legokabinettet jeg så ble ikke ferdig, trur det var Ubernabben som hadde det;) Gl HF! Øyvind Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 tøft. Hvilke program bruker du på dei tegningene? MlCad, et finfint lego-utviklingsprogram http://www.lm-software.com/mlcad/ Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 Har sett andre lego-kabinetter, de er alltid like kule. Håper ditt blir spesiellt, Ueland. Lykke til! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 Ser veldig kult ut! Lenke til kommentar
chase Skrevet 28. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 Hallois Ueland, chase her... ser fint ut dette her, bare å hamstre lego klosser til den store gullmedalje nå Gleder meg til å se utviklingen på det Petter Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 tøft. Hvilke program bruker du på dei tegningene? MlCad, et finfint lego-utviklingsprogram http://www.lm-software.com/mlcad/ 5509927[/snapback] En ting du må gjøre er og ha lego-klosser som start/resett. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 28. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Dette ser jo überbra ut, genialt konsept også, å bygge en pc i lego. Her skal jeg følge med. Lykke til Endret 28. januar 2006 av spyro Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 28. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 tøft. Hvilke program bruker du på dei tegningene? MlCad, et finfint lego-utviklingsprogram http://www.lm-software.com/mlcad/ 5509927[/snapback] En ting du må gjøre er og ha lego-klosser som start/resett. 5511191[/snapback] Hvorfor quota du det? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 28. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 Hva er loftet til? Skal du ikke ha noen vifte i veggene? Og vil det ikke være lurere å lede den varme psu lufta ut, i stedet for å kjøre den inne i den kalde luftekanalen? Ser ikke helt poenget med å løfte kald luft opp fra kjelleren hvis den ikke kommer ut igjen i hovedrommet. Da betyr det at du må ha lufta ut av hovedrommet med en vifte, som jeg ikke ser på tegningene. I tillegg ville du vel da ledet varm PSU luft inn i selve kabinettet. (Hvis jeg er helt på jordet, så Please prøv å forklare dumme meg ossen det funker da) Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 28. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 Enda en ting. Hvor er hullet til PSU vifta? https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=54807 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 28. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 HD ville jeg plassert slik at den viftekanalen som ikke får PSU luft, går rett forbi. Altså satt HDen på høykant inne i en luftekanal. Utvidet kanalen da. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 Hva er loftet til? Skal du ikke ha noen vifte i veggene? Og vil det ikke være lurere å lede den varme psu lufta ut, i stedet for å kjøre den inne i den kalde luftekanalen? Planen er at luften fra PSUen følger kanalen opp, grunnen til at jeg har gjort det slik er at jeg ikke vil ha noen vifter "utenpå" omkring på kabinettet, og luften må jo ut. Ser ikke helt poenget med å løfte kald luft opp fra kjelleren hvis den ikke kommer ut igjen i hovedrommet. Da betyr det at du må ha lufta ut av hovedrommet med en vifte, som jeg ikke ser på tegningene. I tillegg ville du vel da ledet varm PSU luft inn i selve kabinettet. Luft fra kjelleren blir ledet (med vifter i bunnen av sjaktene), det er og enkelte luftehull som går ut i hovedrommet, og blant annet der harddiskene kommer slik at de og får noe luft. Enda en ting. Hvor er hullet til PSU vifta?https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=54807 Den vil få luft fra kjelleren, samt sende den varme luften inn i den ene sjakten. Inngangshullet for PSU luft viser ikke på bildet fordi jeg har lagt plater oppå HD ville jeg plassert slik at den viftekanalen som ikke får PSU luft, går rett forbi. Altså satt HDen på høykant inne i en luftekanal. Utvidet kanalen da. 5512963[/snapback] Harddiskene vil ligge midt i mellom de 2 kanalene, og de vil kun få luft fra den ene sjakten som kun har kald luft nedenfra. På den måten vil jeg og enkelt få tilgang til diskene. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 28. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 Nå vet ikke jeg om du har en sønn, men så kommer ihvertfall en fremtidig venn, av en fremtidig sønn inn i huset. "å stilig, lego, klash bang bom" han knuser legeon + hardware. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 Hvorfor quota du det? 5512478[/snapback] Fordi jeg orka ikke quote det øverste innlegget? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 Såg skikkelig tøft ut det der. Velg bra farger da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå