mezz Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hei. Jeg har nettopp fått lånt en E730 - vurderer å kjøpe den. Et stort ankepunkt er imidlertid SMS. Når jeg skriver ny sms må jeg trykke "valg" eller funksjonstasten i midten. Da får jeg opp en tom "liste", og deretter må jeg trykke på "valg" og "kontakter" og lete meg fram til den kontakten jeg skal sende til. Det skal med andre ord en del tastetrykk til før jeg får sendt en sms. Er det sånn det vanligvis er, eller har jeg gått glipp av en snarvei eller noe? Har lest bruksanvisningen og søkt på nettet, men ikke funnet noe svar. Noen som vet? (vet at på D600 så kommer kontaktlista automatisk opp i den "tomme" listen som kommer opp hos meg). Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hei. Jeg har nettopp fått lånt en E730 - vurderer å kjøpe den. Et stort ankepunkt er imidlertid SMS. Når jeg skriver ny sms må jeg trykke "valg" eller funksjonstasten i midten. Da får jeg opp en tom "liste", og deretter må jeg trykke på "valg" og "kontakter" og lete meg fram til den kontakten jeg skal sende til. Det skal med andre ord en del tastetrykk til før jeg får sendt en sms. Er det sånn det vanligvis er, eller har jeg gått glipp av en snarvei eller noe? Har lest bruksanvisningen og søkt på nettet, men ikke funnet noe svar. Noen som vet? (vet at på D600 så kommer kontaktlista automatisk opp i den "tomme" listen som kommer opp hos meg). 5893828[/snapback] En kompis av meg har E730, og jeg kan ikke akkurat si at han har d problemet du nevner her.. Jeg har D600, og jeg kan ikke si at det er "stress" å sende en melding på den.. (ikke d at du sier at det er d på D600) Men ellers så vet jeg nok ikke hva som har skjedd..hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå