oddity Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Jeg har en qtek 8300 og har funnet ut at den lett kan flashes med i-mate sp5m firmware. Er det noen her som har prøvd dette? Det ryktes at telefonen blir litt mer responsiv og kjapp, men jeg tviler litt.. Endret 9. april 2006 av oddity Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Vel, den kan bli litt raskere faktisk med ny firmware, men ta og flash den til den nyeste qtek-firmware'n isteden. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Men den kommer jo ikke før i slutten av måneden Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Da ville jeg smørt meg med tolmodighet. Hvis du skulle være så uheldig at noe skjer og du ikke får rettet det å må sende den inn til et verksted så går det nok ikke på noe garanti eller reklamasjon hvis du ikke bruker deres firmware. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Vel, jeg venta, og det var det verdt! Telefonen respoderer kjappere nå pluss et par andre +++ Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hvor finner man denne firmwaren til Qtek? Skulle gjerne oppgradert min egen også... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hvor finner man denne firmwaren til Qtek? Skulle gjerne oppgradert min egen også... 6007977[/snapback] Hvis du har en fra Dangaard går du på deres side, ellers registrerer du deg på www.qtek.no (på myqtek) og punsher inn imei-nummeret på telefonen og derfra kan du laste ned de nyeste oppdateringene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå