P-in-P Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Hepp! Skal snart innstallere en modifisert versjon av XP pro sammen med vanlig pro, hvordan gjør en det da for at de ikke skal begynne å "krangle"..? Endret 9. april 2006 av P-in-P Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Det ordener seg av seg selv. Alt du trenger er en egen partisjon for OS #2 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Huff, det var ille nok det Vet det gåt ann å dele partisjoner, men sist jeg prøvde på det (med acronis disk director suite ellerns) så ødla jeg mye av det som var på den partisjonen og det var ikke en OS partisjon... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Huff, det var ille nok det Vet det gåt ann å dele partisjoner, men sist jeg prøvde på det (med acronis disk director suite ellerns) så ødla jeg mye av det som var på den partisjonen og det var ikke en OS partisjon... Partition Magic skulle kunne klare det uten problemer. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Så vidt jeg vet så er ikke PM annbefalt å bruke lenger! Ikke med XP i allefall, mange som har fått problemer med det! ADDS skal være mye sikkrere og bedre og jeg har nettopp delt opp en partisjon her nå med suksess Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Så vidt jeg vet så er ikke PM annbefalt å bruke lenger! Ikke med XP i allefall, mange som har fått problemer med det!jaha? Jeg har i hvert fall brukt PM + XP i 3-4 år nå, og 0 problemer med det. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Støtter PM og XP. 0 Problem, og det er så lekende lett at det nesten er kriminelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå