Gå til innhold

Kjøp av en veldig billig bærbar!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ønsker å kjøpe en veldig billig bærbar PC på internett, som kun skal brukes til tekstbehandling og litt surfing. Har egentlig ingen krav, uten om billigest mulig! Dette blir kun en extra PC.

-Takk :)

5893505[/snapback]

www.whitebox.no Her finner du noen veldig billige. Spesielt "Otto Fantastico CL66" Send en mail og spør om tilbud. Om du kjøper sammen med noen får du dem enda billigere.

www.dell.no Her må du passe på å slå til på de ukentlige tilbudene de har. Er du heldig får du fri frakt, 1800kr money off, dobbelt ram og 5% off den endelige prisen. Se på modellene Inspiron 630M og Inspiron 1300.

Søk litt rundt på dette forum, og let litt i nettbutikker etter gode tilbud.

Du kan jo også vurdere å kjøpe brukt?

..men man får vel vanligvis det man betaler for. ;)

Lenke til kommentar
Takk for svar. :) Kikka litt på denne: http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...9321&plid=29321

Er den et ok kjøp for denne prisen, eller tror dere jeg kan få en billigere?

5893765[/snapback]

Til ditt bruk er den sikkert helt ok. Men du skal vite at grafikken i den maskinen der er totalt ubrukelig til spill. Og da mener jeg UBRUKELIG. :)

De solgte forresten en Fujitsu Siemens på Elkjøp til 3990kr, den hadde sikkert vært ok til deg. Vet ikke om du får den enda.

Lenke til kommentar
De solgte forresten en Fujitsu Siemens på Elkjøp til 3990kr, den hadde sikkert vært ok til deg. Vet ikke om du får den enda.

5893842[/snapback]

Finnes denne i nettbutikk? Var veldig billig. :)

5893862[/snapback]

Nja.. vet ikke.. Kan det ha vært et tilbud da de åpnet ny butikk her i byen? ..de hadde 30 maskiner.

Lenke til kommentar

Dell 630M, den fikk samboeren min for 5800kr med større batteri og 512 MB ram. Nettverkskortet plukker opp nettverk andre PC'er ikke finner. :)

Eller Whitebox, Aopens 3000 Serie.. Det ser ut som en ok PC til 5400.

Endret av EverythingApe
Lenke til kommentar
Ønsker å kjøpe en veldig billig bærbar PC på internett, som kun skal brukes til tekstbehandling og litt surfing. Har egentlig ingen krav, uten om billigest mulig! Dette blir kun en extra PC.

5893505[/snapback]

www.whitebox.no Her finner du noen veldig billige. Spesielt "Otto Fantastico CL66" Send en mail og spør om tilbud. Om du kjøper sammen med noen får du dem enda billigere.

www.dell.no Her må du passe på å slå til på de ukentlige tilbudene de har. Er du heldig får du fri frakt, 1800kr money off, dobbelt ram og 5% off den endelige prisen. Se på modellene Inspiron 630M og Inspiron 1300.

5893715[/snapback]

Du glemmer en viktig ting. Pcen skal ikke brukes til noe krevende og da er det nytteløst å si at den ikke holder til spill. Han skal bare bruke den til å skrive med.

Jonkybony: Kjøpte ikke du en bærbar for en liten stund siden? Du sier også at du har tittet på elkjøps nettsider. Så du ikke de bærbare der til under 6000? De har også en til under 5000. Her gjelder det å bruke øya gitt :p

Skal den bare brukes til surfing og skriving så kan det faktisk være like greit å bare kjøpe en brukt bærbar.

Endret av Eulogy
Lenke til kommentar
Jonkybony: Kjøpte ikke du en bærbar for en liten stund siden? Du sier også at du har tittet på elkjøps nettsider. Så du ikke de bærbare der til under 6000? De har også en til under 5000. Her gjelder det å bruke øya gitt :p

Skal den bare brukes til surfing og skriving så kan

5896840[/snapback]

Jo, jeg har kjøpt PC, men nå når vi er blitt så trådløse vil mutter'n også ha en surf/skrive PC. :p

Og ja, jeg så på den på elkjøp sine nettsider, men den var ikke på lager i går. ;) Men er vel et greit kjøp den. Men skal også vurdere å kjøpe brukt ja. :thumbup:

Takk for svar iallefall .:)

Lenke til kommentar

5893505[/snapback]

5893715[/snapback]

Du glemmer en viktig ting. Pcen skal ikke brukes til noe krevende og da er det nytteløst å si at den ikke holder til spill. Han skal bare bruke den til å skrive med.

Skal den bare brukes til surfing og skriving så kan det faktisk være like greit å bare kjøpe en brukt bærbar.

5896840[/snapback]

Jeg sa det pga at jeg har alt for mange venner som sier "jeg skal ikke bruke den til spill, bare skrive og surfe litt.." ..så går det 3 uker, og de ringer meg og sier "Hvorfor hakker Battlefield sånn? ..pcen er jo helt ny!"

Lenke til kommentar

indeed.. har selv en Bærbar med Pentium 3 på 1 GHz, 256 MB ram og 40GB HDD. Fungerer strålende, men skulle gjerne hatt litt ram til.

Brukt fungerer altså utmerket om man får pressa i nok minne. Det er som regelt der eldre maskiner sliter på dagens plattformer.

Skal du ha ny så ville jeg nok uten tvil gått for Dell Inspiron 1300

http://www1.euro.dell.com/content/products...dhs1&l=no&s=dhs.

Den billigste varianten med 14,1" skjerm.

På en eller annen måte bør du få inn litt mer minne. Det rimeligst å bestille fra en annen webshop f.eks en gang du skal bestille noe annet (så får du med minne på samme frakt). Dell er dyre på oppgradering.

En veldig fin og relativt snerten maskin, som er lett å drasse på.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...