inferror Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hallo! Skal gjøre min første casemod, og er åpen for forslag. Kom gjerne med forslag til prosjektnavn også. Skal bryte inn en vannkjøling i samme slengen. Her er boxen Lenke til kommentar
inferror Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Her er et bilde av vannkjølinga. Det er et Asetek waterchill pro tripple kit cpu\gpu\chipset kit Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) spørs jo hva du liker det. Stilfult eller tøft. Med tøft mener jeg lys og diverse, og med stilfullt mener jeg mer forsiktig design. Personlig liker jeg ikke tøft design lenger. Nå liker jeg det minimalistiske. (om det er ett ord) Jeg ville lakkert den svart og tatt vekk klistremerker. edit: Big black er ett bra navn eller hva? Endret 9. april 2006 av Åsmund Lenke til kommentar
inferror Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Hmm, skal tenke på big black...tenker bare en 140mm vifte i fronten, og radiatoren i toppen, glass i døra... osv Her er ihvertfall bilde fra slaktinga.. Lenke til kommentar
inferror Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Litt mere bilder.... Lenke til kommentar
inferror Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Hvilken farve skal jeg lakke med inni kabinettet? Sort blank, sort matt eller rød? Hva tar seg best ut? Har tenkt å bruke blå lys inni.... Lenke til kommentar
Løve Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Tror blank sort og blå lys kan bli pent... men ikke bli forbanna på meg om det ikke blir det. Lenke til kommentar
inferror Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Mere saging Endret 9. april 2006 av inferror Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Blir pent dette her! Har du tenkt på plexi i sidedøra? Det er nesten e must i enhver case-mod. Endret 9. april 2006 av Luzifer Lenke til kommentar
inferror Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Jepp, må ha plexi i døra. Prøver ennå å se for meg hvilken farve kabinetet skal ha inni. Er nesten ferdig å sage nå, bare døra og litt i fronten igjen. Lenke til kommentar
inferror Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 OOPS! Glemte denne.... Skulle vært før siste sage avsnitt... HUSTON!! WE HAVE A PROBLEM!! (NOT) THE CASE IS TO SMALL!! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hva skal du gjøre for noe da? Lenke til kommentar
inferror Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Det ordner seg nok Jeg har en plan..... Synes det var dårlig med forslag om hvilken farve som gjør seg best inni kassa sammen med blå lys. Kom igjen, det må jo være noen som har sett den råeste løsningen..... Lenke til kommentar
inferror Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Litt mere bilder. Planlegging og laging av "eksos" grill. Markup Mere markup på en gammel dør Ferdig saget... Sveiset fast gitter... Lenke til kommentar
inferror Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Litt mere bilder ?? Borring Ferdig montert med thumbscrews Lenke til kommentar
inferror Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Litt plexiglass.... Tilpassning av plater Med radiatoren helt i bunn... merking av skruehull Grillen på for merking av resten Ferdig merket Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 ohh.. blir sikkert kjempebra dette ville hatt det svart.. veldig gla i svart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå