voüshvaggi fyrsten Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hei, lillesøstra mi har et prosjekt om Shakira. Er det noen her som vet noe eller kan linke til noen sider med fakta om hun? Helst på Norsk.. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hei, lillesøstra mi har et prosjekt om Shakira.Er det noen her som vet noe eller kan linke til noen sider med fakta om hun? Helst på Norsk.. På forhånd takk! 5893346[/snapback] www.fuckinggoogleit.com Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Ja, google er greit Men jeg tenkte på sider hun kan jobbe vidre fra uten så mye hjelp i fra meg.. Vet dere om noen "barne sider"? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Nrks side om barne-tv må vel være en barneside. Ellers kan du jo lete på wikipedia.com. Endret 9. april 2006 av warpig Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Wikipedia om shakira Her står det endel fakta om henne på engelsk da men.... Og bittelitt på norsk Lenke til kommentar
icer Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Siden jeg ikke har så mye å gjøre nå kan jeg finne noen sider Her står litt Her også forresten, litt kort, men men Btw: det shakira liker best ved seg selv er visst hjernen... (Men som vi alle kan tenke oss til er det nok kroppen ) Endret 9. april 2006 av icer Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 (endret) takker nå er dagen reddet hehe, hjernen ja.. :!: trur nok det er kroppen ja det liker ihvertfall jeg best ved henne! Endret 9. april 2006 av voüshvaggi fyrsten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå