Gå til innhold

Lurer litt på 6680

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på å kjøpe Nokia 6680. Det ser ut til at den har alt, bortsett fra radio og Ir.

Lurer imidlertid litt på batterikapasiteten og om den er litt i overkant stor.

Ellers om det skulle være noen andre bugs osv.

På spaceworld har de den til tusen med Djuice Magnum abonnement. Er det noen andre som er bedre til den prisen?

Glad for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener jeg har sett den til fem hundre, men da med større abonnement.

Har den selv, og er ikke grusomt fornøyd, men den virker jo. Jeg irriterer meg grenseløst over størrelsen, og at den, med min aktive bruk må lades hver natt, ihvertfall hver 36'te time. Men for all del, den fungerer og har det den trenger av funksjoner. Men designmessig er jeg lite fornøyd. Veldig grei synkronisering med Outlook-kalenderen riktignok.

Spørs helt på bruksområdet ditt, men den er lite pen og altfor tung, slik jeg ser det.

Lenke til kommentar

Er selv meget fornøyd med min 6680. Outlook sync er som nevnt fine greier.

Ellers er det jo en god del programmer til *Symbian. Endel Ngage spill funker fint, så det er intet problem hvis du bryr deg om slikt. Ei heller er videoavspilling/mp3 noe problem.

Opera nettleser følger med tlf (7.60 som kan oppgraderes gratis).

Dual-Voltage RS-MMC (MMC Mobile) kort på 64MB følger med, men fåes opp til 1GB.

Designmesig er den ok, den virker mindre enn den kans se ut på bilder mener nå jeg.

Men klart er du vant med en bitteliten tlf. eller klapp-tlf blir det gjerne overgang :)

Hadde før Mpx200 (Windows Mobile) som dama vaska i vaskemaskinen, men 6680 er en verdig erstatter.

Hadde den bare vært i svart pianolakk og klappformat slik som den forrige.. :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er litt usikker på om jeg trenger alle disse funksjonene og har derrfor tenkt å avvente kjøp. Synes dete er så greit å ha mobilen i baklommen og da blir den vel kanskje litt stor.... Eller?

Er imidlertid ute etter en mobil som har godt kamera, god skjerm, grei batteritid og god pris. Alt annet er pluss. Trenger vel strengt tatt ikke 3g, men kjekt og ha. Den bør jo også komme seg ned i lommen. Budsjettet strekker seg vel til 1.5k med Djuice magnum abb. 6680 burde jo være et godt alternativ, men fyller den opp kravene og finnes det bedre?

Ellers tusen takk for alle svar hittil! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...