NickFalk Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hei, har i lengre tid forsøkt å skape litt blest rundt min kommende dokumentarfilm via nettsidene mine. Nå har jeg på mange måter sluppet katten ut av sekken og avslørt hva det hele dreier seg om og i den sammenheng har jeg også gitt den spesifike siden et nytt utseende. Siden er denne. Tanken er at den skal kunne passe greit inn i sammenheng med resten av nettstedet samtidig som den har en viss frihet i uttrykket sammenlignet med de mer rigide reglene ellers på nettsidene mine. Så, hva tycks? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hmm... Ok, du har brukt mye grått. Det er kjedelig. Tenk litt på hva dokumentaren din handler om og prøv å finn farger som passer til det emnet. Siden bør være midtstilt mener jeg, og kanskje ikke en svart kantlinje rundt siden din. Hele øvre delen (ved siden av coveret) ser ut til å være et stort bilde med skygge på teksten. Det funker ikke, bruk heller vanlig tekst. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ny font, ny font, nyyy fooooont. Ja du skjønner. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Takker for at dere tar dere bryderiet folkens! Så: Ny font, ny font, nyyy fooooont. Ja du skjønner. 5897440[/snapback] Du mener altså at jeg bør bruke ny font? Det er faktisk en av de tingene jeg føler jeg ikke kan gjøre, da skrifttypene er de samme som brukes i filmen. Siden bør være midtstilt mener jeg, og kanskje ikke en svart kantlinje rundt siden din. Mener du at det ikke bør være kantlinje rundt i det hele tatt? At det bør gå i ett? Min tanke er at det skal rime noenlunde med "standard"-looken på resten av nettstedet... Hele øvre delen (ved siden av coveret) ser ut til å være et stort bilde med skygge på teksten. Det funker ikke, bruk heller vanlig tekst. Faktisk et poeng jeg kanskje burde se på ja! Lenke til kommentar
Akerbak Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hmm... Ok, du har brukt mye grått. Det er kjedelig. Tenk litt på hva dokumentaren din handler om og prøv å finn farger som passer til det emnet. 5897429[/snapback] Hmm... kanskje vanskelig å finne farge som matcher navle med navlelo? Okaj, den var veldig usaklig, så bare et snitt til en liten morsomhet... Ideen bak dokumentaren er jo genial, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå