ZayCon Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Jeg har problemer med skurring på EA spillene mine (NFSU, NFSMW, SIMS 2 og C&C Generals). Hva er den beste driveren til MSI GeForce 6600GT 128MB? Takk på forhånd ZayCon =D Endret 9. april 2006 av ZayCon Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Skurring? På bildet, i såfall så er det noe feil med kortet ditt eller skjermen. Ingen driver til det kortet har den feilen såvidt jeg har vært ute for. Det er alltid best å bruke den nyeste driveren til kortet ditt. Last ned fra www.nvidia.com Får du den feilen enda så send inn kortet ditt til der du kjøpte det fra. Er vel iallefall 2 års garanti på skjermkort. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Ja det skurrer! Er ikke skjermen for når jeg spiller Tomb Raider: The Legend så funker det kjempe bra. Men med en gang jeg setter på et EA spill så kommer skurringen. Kanskje jeg skal sende det inn igjen ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå