Nitrius Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Tenkte jeg skulle en fin forum post jeg fant på elder scrolls forumet, den inneholder en god oversikt over en del mods som virkelig er verdt en test, pluss at posten blir oppdatert ofte. Best "Tweak" Mods List Endret 9. april 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Ooh, her var det mye snadder. Har ingen planer om å installere mods som forandrer spillet totalt, så disse er de jeg kommer til å bruke. De bare tweaker eksisterende ting, legger ikke til noe. -No Psychic Guards v1.2 - reduces alarm range to speaking distance -More Realistic Encumberment Mod v0.2 - increases carrying capacity while adding burden for carrying more -Call Steed v2.5 - orders horse to follow you (now includes Saddle Bags) -Lighter Alchemy Ingredients v1.1 - makes ingredients weigh less, also makes alchemy items lighter (Calcinator, Alembic etc) -Third Person Crosshair v1.5 - shows crosshair in third person mode -Oblivion Color Map Mod v1.1b - colorizes world map Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå