LordGraveN Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 jeg har har tråløst nett... men så har jeg kobla en switch sånt at jeg får kabel til rommet... men jeg klarer ikke få internett med kabelen... kan noen hjelpe meg.. ifølge switchen er alle kablene koblet til. og det trådløste funker bra.. men får ikke nett med kabelen Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 og når jeg trykker på Reparer kommer dette: kan ikke utføre handlig fordi følgene handlinger ikke kan utføres: TCP/IP er ikke aktivert for denne til koblingen kan ikke forsette! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 TCP/IP er ikke aktivert for denne til koblingen kan ikke forsette! 5893213[/snapback] Har du aktivert TCP/IP for nettverkskortet ditt? Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 TCP/IP er ikke aktivert for denne til koblingen kan ikke forsette! 5893213[/snapback] Har du aktivert TCP/IP for nettverkskortet ditt? 5893431[/snapback] ossen gjør man det? 1394-nettverkskort.. er vel den som kablen blir kobla til? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 TCP/IP er ikke aktivert for denne til koblingen kan ikke forsette! 5893213[/snapback] Har du aktivert TCP/IP for nettverkskortet ditt? 5893431[/snapback] ossen gjør man det? 1394-nettverkskort.. er vel den som kablen blir kobla til? 5893443[/snapback] Nei. 1394 er firewire. TCP/IP protokollen legges til under nettverk i kontrollpanelet (via egenskaper for nettverksoppkoblingen. NB Må være et ethernettkort). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå