osoerebo Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hei. Jeg bruker ISS sin BlackICE firewall pr i dag, og den er helt grei. Jeg liker at den er veldig enkel å bruke, men det er noe jeg savner. Når det kommer trafikk fra utsiden så sier den f.eks. bare: "This signature detects UDP port probes directed at ports not detected by more specific signatures." Jeg kunne tenkt meg en firewall som sa hvilken port trafikken var rettet mot, slik at jeg kan åpne for den spesifikke porten dersom det er trafikk jeg vil tillate. Noen tips til firewaller jeg bør kikke på? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Zonealarm Security har en fin brannmur. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Skal den være gratis? Ta en titt på denne tråden. Lenke til kommentar
osoerebo Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Skal den være gratis?Ta en titt på denne tråden. Jeg har sett litt på den tråden, men kravet mitt er at jeg må se hvilken port trafikken er rettet mot. Det står det ingenting om der. Den trenger forøvrig ikke å ver gratis, men den skal være til privat bruk så den kan ikke koste for mye heller. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Outpost er meget anbefalelsesverdig: http://www.agnitum.com/ 30-dagers demo, deretter drøyt 300 for et år med bruk og updates. Inneholder antispywareskjold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå