Nitrius Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Har endelig fått PC versjonen til å funke bra, så nå skal jeg bytta fra Xbox 360 versjonene til PC versjoenen og begynne å spille der istede. Spilte som en tyv lignende type som hadde muligheten for både blade og pil og bue på 360 versjonen, men kunne tenkt meg å spille som noe annet nå. Så det jeg da lurer på hva er deres erfaringer med testing av klasser, raser og birthsign? hva har dere hatt det artigst å spille som? og hva vil dere annbefale meg å teste ut? Legg gjerne ved en "build" av det du spiller som akkurat nå. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Vel, jeg er meget fornøyd med characteren min: Race: Nord. Birthsign: Thief. Skills: Blade, Marksman, Block, Light Armor, Sneak, Security, restoration. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg har testet tre forskjellige klasser nå en assasin/marksman, en warrior og en battlemage, synest battlemage var gøyest. Birthsign: The Warrior Major skills: Heavy armor Blade Destruction Alteration mysticism Alchemy Conjuration Funker veldig bra, og lar deg spille ganske variert. Lenke til kommentar
andir Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Du kan jo f.eks. prøve å spille som en Paladin. Paladin Specialization: Combat Attributes: Endurance, Willpower Skills: Alteration, Armorer, Blade/Blunt (choose one), Block, Heavy Armor, Restoration, Speechcraft The paladin is a holy warrior/knight errant who specializes in melee combat with some healing/buffing magic for backup. You don't really need to worry about Magicka, as you'll primarily use your spells in between fights rather than for offensive purposes. This build is designed to be somewhat self-sufficient, with Armorer to keep gear in top shape and Restoration and Alteration to reduce reliance on potions. The paladin is also a persuasive class, designed to sway people to your way of thinking. You'll want good Personality and Strength (for carrying all your equipment) in addition to Endurance and Willpower. Recommended races: * Imperial is the primary choice here, with good WILL and END scores for both males and females as well as high PER, decent STR and bonuses to combat skills and Speechcraft. * Female Nords can also do well with this class (male Nords have too low a WILL score). * You could also make this work with a male Dark Elf. Recommended birthsigns: * Lady: +10 to both your prime attributes * Warrior: +10 Strength boosts damage and carrying capacity * Apprentice: Gives a big boost to Magicka and makes the class more caster- centric. The weakness to Magicka is overcome by shiny thing with points. (Idea contributed by Charles Mousseau.) * Ritual: makes the class feel like the classic D&D paladin * Tower: makes up for low Stealth skills when you need them for a quest Tatt fra denne guiden, som også inneholder flere forslag + tips: (Rettet på linken, guiden heter "Character Build FAQ) http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/924363.html Du kan bruke følgende side til å planlegge karakteren din, hvis du vil det: www.oblivionmods.info Endret 9. april 2006 av andir Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Referer Link Error On every single HTML page of GameFAQs is the following request: Feel free to link to this page, but not directly to the FAQs.. You're seeing this error message because it appears that you're linking from an external site directly to one of the text files stored at GameFAQs. GameFAQs is not a free public file server. Bandwidth costs money, and when sites link directly to files stored on the site, it becomes both a financial and resource drain. We've tried asking, but some sites simply don't care, so now we've implemented a technical solution. Your browser is reporting that you linked to a GameFAQs-hosted FAQ from https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=562511. There are four possible reasons you are seeing this message: You came from a direct link to a FAQ on GameFAQs from another site, and your link was properly blocked. See the paragraph above for why. Your web browser is passing improper URL data in the Referrer header. Your web browser may be over-compensating for a mistake you made in the address bar, and passing this information unintentionally. To fix this, just click the "Home" link on the left and surf normally. Your web browser is passing forged URL data in the Referrer header. Some browsers can be configured to hide referrer information, but instead of passing a blank header, it passes a forged one. To fix this, change your browser's security settings. If you are using Opera and having problems, try viewing this page for some pointers. You are behind a firewall or proxy server, and it is passing forged URL data in the Referrer header. If you are using one of these services, you or your network administrator may need to change the configuration. Bah kommer ikke inn på den FAQen nå, prøvd å slette cachen i browsern og, men neida så langt får jeg samme melding hver gang jeg prøver å gå inn, har også prøvd å gå inn på selve gamefaqs.com og navgiere meg frem til faqen, men det funket heller ikke :/ jaja Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg spiller Dark Elf, det er en god og balansert rase synes jeg, og så er de motstandsdyktige mot varme, det kommer godt med inne i Oblivion Gates. Så valgt jeg Moonshadow (tror jeg det het), det gir 60 sekunders usynlighet en gang i døgnet. Det har kommet vel med noen ganger. Og jeg valgte Archer. Efaringsmessig slåss jeg mest med enhånds sverd, så det får jeg trening med etterhvert uansett, og da synes jeg det var nyttig å ha en naturlig evne for bueskyting. Det har vært ganger da det har reddet meg mot fiender jeg aldri hadde klart i nærkamp... Geir Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg spiller Redguard, Thief og Assasin. Funker ganske bra, har ikke angret, dog har jeg lurt på hvordan det er å være en annen rase. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Lagde en tråd om dette for en stund tilbake vet jeg, men tar åspør her også, hvordan er det å være mage i Oblivion? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Lagde en tråd om dette for en stund tilbake vet jeg, men tar åspør her også, hvordan er det å være mage i Oblivion? 5895458[/snapback] Veldig gøy, men jeg fortrekker en battlemage, sånn at jeg får litt variasjon og i tillegg tåler mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå