IngveR Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hvordan får en aktivert bonusbilen en kan laste ned fra Xbox360 demostands som står i butikkene rundt om kring? Får brukt Burnout themen uten problem, men finner ikke ut hvor jeg kan laste inn bonusbilen i spillet. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
_richter_ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hvordan får en aktivert bonusbilen en kan laste ned fra Xbox360 demostands som står i butikkene rundt om kring? Får brukt Burnout themen uten problem, men finner ikke ut hvor jeg kan laste inn bonusbilen i spillet. Noen som kan hjelpe? 5893088[/snapback] Hva mener du med xbox360 demostands i butikkene? Aldri sett noe til. Dog, jeg har kjøpt meg en theme men jeg vetta pokker hvordan jeg skal få aktivert den . Vet du ? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Trykk på X360 logoen på kontrolleren så kommer det opp en meny. Så velger du personal settings og Themes.. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 hehe.. godt å se du har komt deg inn her ingve.. det han snakker om er noe som microsoft har gitt oss mulighet til på demo 360ene som står i butikker rundt om i landet.. på den nyeste discen som står i dem ligger det gratis burnout theme pluss en ny bil.. for å få tak i disse må du ta med deg et xbox360 memory card og overføre bilen til dette.. (har dere ikke sett memory card sloten på 360standene... ? problemet er at verken meg eller ingve finner ut hvordan du bruker bilen.. Lenke til kommentar
_richter_ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Trykk på X360 logoen på kontrolleren så kommer det opp en meny. Så velger du personal settings og Themes.. 5897968[/snapback] Ahh erre der personal settings er jah.. Jeg som bladde meg gjennom menyen og leita febrilsk da skal man prøve igjen ja når man kommer seg vekk fra jobb.. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Spurte litt om de demokonsollene på 360 i en butikk. De er eid av MS og butikken får ikke lov å åpne de. Ville så gjerne ha teste oblivion, men det kan jeg vist bare drømme om Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Kanskje en bare kan bruke bilen Live? Lenke til kommentar
vIc2r Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Spurte litt om de demokonsollene på 360 i en butikk. De er eid av MS og butikken får ikke lov å åpne de. Ville så gjerne ha teste oblivion, men det kan jeg vist bare drømme om 5898232[/snapback] HEHEHEH TULPRAT!! Microsoft har ingenting med de og gjøre. Var i hønefoss på Elkjøp og Spaceworld der. Fikk de til og åpne sånn at jeg fikk prøve GRAW og Amped 3.. Kjøper ingenting uten at du vet sikkert hva det er! Edit:Bokstavkjeks Endret 10. april 2006 av vIc2r Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 ja vi som jobber der det står en 360stand har lov til å åpne dem... men det er et helsikes arbeid desverre.. 2 nøkler og en haug med skruer for å komme seg inn til selve xboxen.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 kommet en patch nå som gjør at kiosk bilen vil fungere Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Bare å starte spillet og gå online? Eller må jeg gjøre noe spesielt for å få den aktivert? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Bare å starte spillet og gå online? Eller må jeg gjøre noe spesielt for å få den aktivert? 5904040[/snapback] den skal komme når du starter spillet Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Får prøve senere da. Hvor har du fått informasjonen fra? Har du link? Skal gå og få en Alienware bil også. Noen som vet hvordan en kan få den bilen? Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Står at du kan få bilen, men du må unlocke den eller så kan du bruke den på Live. Noen som har klart å unlocke den eller vet hvordan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå