Merlock Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hei. Jeg har nettopp kjøpt en Logitech G5. Og får ikke til å bruke de "ekstra" knappene (tommel knapp og scrollhjul til sidene) på musa til noen ting i spill. Spiller for det meste CS og Delta Force Xtreme. Noen som kan hjelpe meg med dette? MVH Gaute Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hmm jeg vet ikke om cs støtter de ekstra knappene. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 cs støter knappene. men du må instalere driverene som følger med musa Lenke til kommentar
ZeN83 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Har samme problem får ikke brukt scroll knappen og tommel knappen i cs, men de fungere fint i windows... Har dessuten installert driverene som kom med på cden. Noen som har ideer? Lenke til kommentar
ZeN83 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Trikset litt frem og tilbake med programvaren.. Så nå fungerer alt som det skal:) Konge MUS! Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hvis du har innstalert Logitech SetPoint så kan du gå inn der og fikse på hva knappene skal bli brukt til. Har selv samme mus og alt fungerer fint her - (untatt tommelfinger knappen i Firefox). Prøv å innstalere driveren på nytt ZayCon Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Slett SetPoint Gjorde det og da funket alle knappene mine ZayCon Lenke til kommentar
Battone Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Slett SetPoint Gjorde det og da funket alle knappene mine ZayCon 6025817[/snapback] LoL... Nettopp kjøpt G5 og samme problemet, hva er poenget med driverne om dem ikke funker i spill... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Har hatt musa i mindre enn 1. døgn, makan til møkk.. Mushjulet er upresist, tommelknapp funker ikke, prøvd alt, skal levere den tilbake nå, orker ikke bruke mer tid på den. Har hatt mx500 til nå og må si at den er mye bedre enn dette søppelet. oppskrytt møl rett og slett.. Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Har hatt musa i mindre enn 1. døgn, makan til møkk.. Mushjulet er upresist, tommelknapp funker ikke, prøvd alt, skal levere den tilbake nå, orker ikke bruke mer tid på den. Har hatt mx500 til nå og må si at den er mye bedre enn dette søppelet. oppskrytt møl rett og slett.. 6092503[/snapback] det er ikke møkk! det er en gamermus! du og han andre har vel vært uheldig! jeg og 13 stykker i AA clanen har ingen problemer med G5 musen! og spille steinalderspill sånn som cs er ikke logitech sinn skyld! Endret 13. mai 2006 av geromino Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Spiller ikke cs., Uansett er det nettopp G5 sin skyld, det minste den burde være er bakoverkompatibel. Kan selvsagt hende jeg var uheldig, for mushjulet var som sagt og ustabilt. Har prøvd en del muser nå og dette var den verste, t.o.m. min logitech notepad er bedre.. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 LoL... Nettopp kjøpt G5 og samme problemet, hva er poenget med driverne om dem ikke funker i spill... Vet ikke Men så lenge alle knappene fungerer driter jeg i om driveren ikke fungerer Har hatt musa i mindre enn 1. døgn, makan til møkk.. Mushjulet er upresist, tommelknapp funker ikke, prøvd alt, skal levere den tilbake nå, orker ikke bruke mer tid på den. Har hatt mx500 til nå og må si at den er mye bedre enn dette søppelet. oppskrytt møl rett og slett.. Musa er ikke møkk (som nevnt) - den er kjempe god! Kan hende du har fått en ødelagt mus som du burde sende inn igjen. ZayCon Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Har hatt musa i mindre enn 1. døgn, makan til møkk.. Mushjulet er upresist, tommelknapp funker ikke, prøvd alt, skal levere den tilbake nå, orker ikke bruke mer tid på den. Har hatt mx500 til nå og må si at den er mye bedre enn dette søppelet. oppskrytt møl rett og slett.. 6092503[/snapback] Jaha? Synes G5 er ganske bra. Den er lik mx500 i passform med bedre spesifikasjoner. Du har vel ikkje tilfeldigvis fått ei "ødelagt" mus? Endret 14. mai 2006 av Elendil Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Har hatt musa i mindre enn 1. døgn, makan til møkk.. Mushjulet er upresist, tommelknapp funker ikke, prøvd alt, skal levere den tilbake nå, orker ikke bruke mer tid på den. Har hatt mx500 til nå og må si at den er mye bedre enn dette søppelet. oppskrytt møl rett og slett.. 6092503[/snapback] Jaha? Synes G5 er ganske bra. Den er lik mx500 i passform med bedre spesifikasjoner. Du har vel ikkje tilfeldigvis fått ei "ødelagt" mus? 6100042[/snapback] Det kan hende, sprang uansett tilbake med musa, var ikke så fornøyd som du skjønner. Det virket ikke som musa var "ødelagt". Det virket bare som jeg stiller høyere krav, tommel greia var nok en eller annen driver feil en eller annen plass.. Var ikke interessert å bruke mer tid enn nødvendig. Håpet selvsagt at den skulle være konge, da den som sagt er veldig lik mx500, dermed slipper man tilvenningsprosessen med ny passform. mx500 er ennå en grei mus, problemet er bare at den begynner å synge på siste verset. Savnet samtidig noen flere knapper på G5, er egentlig 3 færre knapper enn mx500 om man tar hensyn til at man må bruke toppknappene på on-the-fly, eller hva det så fint heter.. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) G5 er dritt.. Skal du ha valutta for pengene kjøper du mx518. den koster ca 400kr.. har selv mx510. og den er grei også. men som sagt mx518 e BEST! Endret 15. mai 2006 av JFM Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Kan også anbefale mx518. Den har eg brukt i over eit år. Dårligare dpi enn G5 men fleire knapper. Ellers generelt veldig bra. Lenke til kommentar
stompy Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 I setpoint kan du velge instillinger for knappene, jeg har G7 og har satt alle ekstraknappene mine til å være "standardknapp" eller en tast på tastaturet når jeg bruker et spesielt programm (wow.exe, bf2.exe og hl.exe) Så velger jeg at en knapp skal brukes til ett eller annet i game menyen. Det virker i både battlefield, counterstrike og world of warcraft. Lenke til kommentar
ZeN83 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Synes selv at G5 scrollknappen er alt for treg.. må holdes inne i et sek for at den skal ta.. Men ellers er jeg strålende fornøyd med musen.. Eier i BF2 og CS.. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Synes selv at G5 scrollknappen er alt for treg.. må holdes inne i et sek for at den skal ta.. Men ellers er jeg strålende fornøyd med musen.. Eier i BF2 og CS.. Det problemet har ikke jeg! Kan hende du må gå inn i kontrollpanel --> Mus --> Hjul - Hake av Følgende antall linjer om gangen - Å så sette på flere der ZayCon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå