Gå til innhold

Point of View GF4-Ti 4200XP- er dette et bra kjøp?

ostenxx

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har hatt meget store problem med å få mafia til å fungere på computeren min med et GF4- 440 kort fra MSI. Har AMD Athlon 1,3 GHz og 640 MB SD-ram.

Med dette i tankene tror jeg ikke jeg vinner så mye på å kjøpe en hurtigere prosessor da den jeg allerede har er nokså ok. Har derfor bestemt meg for å satse på POV's nye mesterverk(det sier iallefall testen).

Tror dere dette er et fornuftig kjøp, bør jeg kjøpe noe annet, finnes det en patch som gjør at mafia kjører bedre på pc'en(det hakker uansett grafikkinnstillinger og driveroppdateringer gjør ikke forskjell)med det kortet jeg har fra før?

Jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe jeg.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

et bra kjøp kan man si...

Men dette kortet koster rundt 1900,- på markedet nå... ikke glem at du får et GeForce 4 ti 4600 for kun 3-400 kroner mer... Dette synker i pris med tiden også..

husk også at geforce 4 4200 ikke er så langt unna "døden", selvom ditt kort er svært godt til overklokking...

hadde jeg vært deg hadde jeg venta på radeon 9500 (hvis viser seg å være bra), eller spart opp litt mer penger...

dette var for å si det sånn et bedre kjøp for 1 og to måneder siden, men siden prisen har gått ned og nye produkter er rett rundt hjørnet kan det være lurt å spytte ut et par lapper mer...

MVH

Alexio

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...