Gå til innhold

Nekter å selge hus pga. hasjrøykende kjøper

Anbefalte innlegg

ja, man gjør mye dumt i alkoholrus, dette er jeg enig med.

Forskjellen er at i norge har vi en "kultur" (om jeg kan kalle det det, norsk drikkekultur er ikke noe å skryte av) med alkohol. Vin til maten, øl på pub, og gjerne en god del brennevin på fest. Det er ingen kultur med hasj (i Norge).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man bryter en mye større barriere når man tar seg et blås, terskelen for å prøve andre ting er ofte da mindre.

5905596[/snapback]

Uenig i dette, terskelen for å prøve andre ting er ofte mye mindre når man er i alkoholrus. Det er alkoholen som er hovedterskelbryteren i forhold til andre rusmidler.

5905812[/snapback]

Hvorfor skal man alltid trekke inn alkohol hele tiden når det er snakk om hasj?

Det er ikke speseilt relevant. Hasjbrukere blir ikke noe mer eller mindre gode å ha som naboer fordi enkelte andre idioter går bers i alkofylla.

.

Lenke til kommentar
Pricks, din post er som luft, mange ord, litt synsing (ingen kilder) og null innhold.

I dette forumet er det tidligere diskutert hvordan både journalister og lærere stemmer rødt. Hvis du mener innlegget mitt ikke har innhold så er det bare fordi du ikke skjønte det som sto der.

Poenget er nemlig at sosialisme er minste motstands vei, siden dette er det dominerende i samfunnet i dag nettopp på grunn av de røde lærerne og journalistene. Å snakke om at sosialisme er "å tenke utenfor boksen" er å være både historieløs og kunnskapsløs om hvordan Norge fungerer.

Du har mye frustrasjon i deg, men bidrar på ingen måte til konstruktiv debatt. Mitt innlegg er ment for å gjøre deg oppmerksom på dette.

Du mener derimot at å spre fordommer om Frp bidrar til konstruktiv debatt? Selvsagt mener du det, for du har selv disse fordommene og ignorerer fakta.

Forøvrig, for å ta det med stempling / stigmatisering, så er det populistiske partier, som f.eks. frp, som bevisst bruker stigmatisering og polarisering i sin kommunikasjon med velgerene. Bl.a. "oss" og "dem" polarisering er en gjenganger.

Ja, slik sosialistene snakker om kapitalistene, høyresiden, osv. Og hvis noen våger å ta opp problemer relatert til innvandring så er de rasister.

Sosialister skal holde munn om stempling, for det er nettopp disse som i alle år har brukt stempling ("rasist!") for å hindre en åpen debatt.

Endret av Pricks
Lenke til kommentar
Man bryter en mye større barriere når man tar seg et blås, terskelen for å prøve andre ting er ofte da mindre.

5905596[/snapback]

Uenig i dette, terskelen for å prøve andre ting er ofte mye mindre når man er i alkoholrus. Det er alkoholen som er hovedterskelbryteren i forhold til andre rusmidler.

5905812[/snapback]

Det er ikke speseilt relevant. Hasjbrukere blir ikke noe mer eller mindre gode å ha som naboer fordi enkelte andre idioter går bers i alkofylla.

.

5907670[/snapback]

fordi alkoholen er inngangsporten til andre rusmidler, først og fremst hasj. Den andre setningen klarer jeg ikke å sette i sammenheng med mitt forrige innlegg.

Pricks, nok en gang en post hvor jeg får ingenting ut av å lese den :dontgetit:

Lenke til kommentar

Dustete kjerring!

De som skal kjøpe huset, har en sønn som røyker litt en gang iblant, det er ganske normalt...

Men når denna gamle kjerringa skal nekte de å kjøpe det huset, fordi hun har hørt noen rykter om at sønnen deres tar seg en joint en gang i blant syntes jeg er for dumt.

Lenke til kommentar
Dustete kjerring!

De som skal kjøpe huset, har en sønn som røyker litt en gang iblant, det er ganske normalt...

Men når denna gamle kjerringa skal nekte de å kjøpe det huset, fordi hun har hørt noen rykter om at sønnen deres tar seg en joint en gang i blant syntes jeg er for dumt.

5909555[/snapback]

Men saken er den at hun ikke KAN nekte noen å kjøpe huset..

Lenke til kommentar
Dustete kjerring!

5909555[/snapback]

Men saken er den at hun ikke KAN nekte noen å kjøpe huset..

5909566[/snapback]

ikke sant, ho må væra helt skakk!

Lenke til kommentar
For noe tull.
det er sant, ikke tull. sjekk gjerne publikasjoner til Ole-Jørgen Skog f.eks. eller sjekk sidene til SIRUS (Statens institutt for alkohol og narkotikaforskning)

http://www.iss.uio.no/instituttet/ansatte.php?ansatt=ojs

Det gjør ikke noe. Du vil bare ikke skjønne uansett.

5909504[/snapback]

:lol: mulig det, kommentarene er på sitt beste prepuberal

forresten: ta en titt her og se om du finner noe av interesse:

http://www.google.no/search?hl=no&q=alcoho...=S%C3%B8k&meta=

forresten 2: kom over en morsom setning når jeg goolga litt på gateway drugs:

Recent research suggests that recreationally used cannabis does not act as a gateway drug to harder drugs such as alcohol, cocaine and heroine
:p Endret av modellmakt
Lenke til kommentar

5905596[/snapback]

5905812[/snapback]

.

5907670[/snapback]

fordi alkoholen er inngangsporten til andre rusmidler, først og fremst hasj. Den andre setningen klarer jeg ikke å sette i sammenheng med mitt forrige innlegg.

5909267[/snapback]

Det var dumt, for den andre setningen var den viktigste. Og forstår du ikke den, så skjønner jeg hvorfor du trekker inn alkohol.

Men la meg prøve på nytt:

Uansett hvor ille alkohol er, det påvirker ikke om det er fint eller dumt å ha en hasjrøykende nabo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...