Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Akvtivere Mobile Centrino?

Anbefalte innlegg

Sitter på en litt tilfeldig mobile centrino data, prøver å koble den til wlan... men klarer ikke å få opp noen mulighet til å velge wlan, har aktivert det via wlan knappen, men det virker ikke som om det er noe wlan mulighet på den.

Det er ikke min data og hun som eier den har ikke peiling hva det er for modell.

er det noen åpenbare ting jeg kan ha oversett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo prøve å aktivere det trådløse kortet i enhetsbehandling. Mener du skal få opp et alternativ som heter aktiver/deaktiver når du velger egenskaper på kortet i enhetsbehandling.

Ellers så kan det jo være driverfeil, sjekk om rett driver er installert.

Lenke til kommentar
Hvis du har maskina der, så bruker den spesifikke modellbetegnelsen å stå på undersiden av maskina. Sjekk etter den. Så blir det lettere å finne ut om maskina i det hele tatt har wlan

5893913[/snapback]

Hvis det er en Centrino så har den Wlan

Lenke til kommentar
Hvis det er en Centrino så har den Wlan

5893932[/snapback]

Sant nok, hvis det er en centrino, så har den intel wlan kort (når jeg nå har fått tenkt meg om), så da finner du driverne til wlan kortet på intel sine sider. Tho, det HADDE vært enklere man hadde vist hva maskina heter

Lenke til kommentar

jepp, det ville nok det. Får skjekket det opp på torsdagen, da skal jeg tilbake dit. Men jo regner med det er driveren som er problemet. Så om det er ett intel kort og jeg kan finne spesifikasjonene under datan, så burde vel resten være kake :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...