Gå til innhold

Ny operatør - www.easytel.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som det har kommet en ny operatør.

Les mer på www.easytel.no

5892894[/snapback]

1,58 å ringe alle andre nett enn easytel... og 0.89 å ringe fasttlf... Hvordan tror easytel at noen vil bli kunder der da ? Omtrent det dyreste på markedet jo..

Lenke til kommentar
Tja, virker interesangt dette da.

Null månedsavgift, men alikevel 100 gratis ringeminutter, 12kr pr MB og 0,49kr per melding. Virker egentlig ikke så dyrt dette.

5893756[/snapback]

Billig ?

1.58 pr minutt , 0.69 i oppstartsavgift , 1.50 i oppstartsavgift til 3g - OG 149,- i minimumsfakturering pr mnd! Uhørt.

Lenke til kommentar

Jeg stusselt litt da jeg leste headingen her, og tenkte oi så bra, endelig noe nytt igjen. Men disse må vel daue ut etter kort tid. Hvis noen i ledelsen leser dette så skjerp dere, det er jo et hån mot oss forbrukere og vil oppfordre til å ikke bruke disse før de skrur ned prisene drastisk! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Tja, virker interesangt dette da.

Null månedsavgift, men alikevel 100 gratis ringeminutter, 12kr pr MB og 0,49kr per melding. Virker egentlig ikke så dyrt dette.

5893756[/snapback]

Billig ?

1.58 pr minutt , 0.69 i oppstartsavgift , 1.50 i oppstartsavgift til 3g - OG 149,- i minimumsfakturering pr mnd! Uhørt.

5894053[/snapback]

Tja, hadde passet meg utmerket. Selv sender jeg en haug med sms, og her er sms 20øre billigere enn der jeg har nå. 70 minutter ringetid inkludert er jo bare bra. Jeg får sendt 430 meldinger med Fri60 (som da har 60 ringeminutter) for 300kr, og med slikt abo. koster det 212kr for samme antall meldinger. 149kr betaler jeg i måneden for 60 gratisminutter, her er det 70 GRATIS minutter (jeg ringer ikke opp mine 60 engang). Disse 149kr bruker jeg istedet på meldinger. Genialt eller hva? 12kr for 1MB er fortsatt billig i forhold til andre operatører. Kanskje abo. ikke passer deg som liker å ringe med 3G eller bare enormt mye vanlig, men for meg ville det lønt seg. Og ta en titt på Bedrift. Der var det endel billigere.

Størsteparten jeg kjenner som jeg ringer til har Telenor, og derfor går det via Telenors nett. Easytel bruker Telenor, derfor skulle det ikke være så enormt dyrt å ringe alikevel.

Se på subsistusjon (off, hvordan staves det?) telefonen de har. SE w550i for 490kr, mens den billigste med abo. i prisguiden koster 1295kr. Ser du en sammenheng?

Lenke til kommentar

Er jeg helt på jordet da?

Bare som et eksempel:

Talkmore

0,29/min mellom Talkmorekunder.

0,79/min ellers.

0,43 pr sms........

Dette må da for de aller fleste være langt billigere.

Disse "gratisminuttene" betaler man da flere kr minuttet for?

Endret av rag-fo
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Første sted å sjekke før man begynner sammenlikne operatører er telepriser.no.

Husk også på at det er forskjell mellom kontantkort operatører og operatører som tilbyr etterfakturerte abonnement. For ikke å snakke om subsidierte mobiler.

Easytel som ble nevnt i denne tråden ligger blandt top 3 av norges billigste operatører jo mindre man aldri bruker mobilen. Tips: Bruk kalkulatoren! Thats :thumbup: in my book!

Endret av easyman
Lenke til kommentar
Første sted å sjekke før man begynner sammenlikne operatører er telepriser.no.

Husk også på at det er forskjell mellom kontantkort operatører og operatører som tilbyr etterfakturerte abonnement. For ikke å snakke om subsidierte mobiler.

Easytel som ble nevnt i denne tråden ligger blandt top 3 av norges billigste operatører jo mindre man aldri bruker mobilen. Tips: Bruk kalkulatoren! Thats  :thumbup:  in my book!

6543570[/snapback]

Jobber du for Easytel eller? :p hehe..

Lenke til kommentar
Bruk kalkulatoren! Thats  :thumbup:  in my book!

6543570[/snapback]

Nettopp! Sjekk forbruket ditt, sett opp eksempler på antall sms og ringeminutter per måned som du vanligvis bruker og kalkuler dette på de enkelte operatørene. Hvem som er billigst kommer helt an på sluttsummen.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...