.com Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 ok, her er problemet jeg har et msi k8n neo4 platinum med integrert 7.1 lydkort. er ikke helt sikker på når det skjedde, men nå hører jeg musikk i itunes, wmplayer, winamp osv, i noen spill fungerer også lyden, men jeg hører ikke når jeg skyter eller går i cs, hvis jeg setter på nesten full styrke på 5.1 settet mitt hører je så vidt at jeg skyter, men skvetter som bare faen når hylsene detter på bakken! kan heller ikke gå til volumkontrollen via kontrollpanel, denne må jeg dinne i en eller annen systemmappe, kan heller ikke gå på avanserte innstillinger, hvis jeg har frontpanel-lyd utgangen tilkoblet hører jeg alt, men der skurrer lyden og jeg får jo ikke brukt 5.1 settet mitt på den tilkoblingen, hva skal jeg gjøre? håper å få fikset det før tg... Lenke til kommentar
.com Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 ingen som har peil? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Har du stilit inn settings slik at det står på som et 5.1 sett på pcen? kontrolpanel -> Lyder og lydeneheter -> Avansert.... Lenke til kommentar
.com Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 ja, det er gjort Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Har du kanskje byttet om front- og bakhøyttalere? Kan hende at musikken sendes til alle høyttalere, men lyd i spill sendes ditt den skal for å lage et riktig lydbilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå