Gå til innhold

hjelp til flyspill

Anbefalte innlegg

Lock On: Modern Air Combat

finnes det noe bedre enn dette? har ikke spilt flyspill siden jeg spilte F22 Air Dominance fighter på min gamle Pentium 1, så jeg er ikke noe oppdatert akkurat her. F22 likte jeg værtfall svæært godt, mange timer med joysticken der ja :cool:

men kom med forslag til jagerflyspill, helst bra grafikk messig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lock On: Modern Air Combat

finnes det noe bedre enn dette? har ikke spilt flyspill siden jeg spilte F22 Air Dominance fighter på min gamle Pentium 1, så jeg er ikke noe oppdatert akkurat her. F22 likte jeg værtfall svæært godt, mange timer med joysticken der ja  :cool:

men kom med forslag til jagerflyspill, helst bra grafikk messig

5892710[/snapback]

Bra grafikkmessig -- tror faktisk Lock On er det eneste/beste per i dag.

Ellers er Falcon4 kommet ut i ny drakt, heter nå Falcon4 Allied Force. Vesentlige gameplay forandringer (til det langt bedre), noe bedret grafikk, masse bugs er drept, nye dynamiske campaigns. Grafikken kan ikke måle seg med Lock On, men det har så mange andre kvaliteter og lever i beste velgående faktisk. Nye utviklere (lead pursuid) har kjøpt rettighetene og altså ikke bare finpusset, men oppgradert hele skiten og det har fått ny utgiver (graphsim). Sjekk denne - linken - her.

Dr Peedee

Lenke til kommentar

ok, har fått tak i Lock On.. har ikke tenkt til og prøve det noe særlig før jeg får joystick..

men hvordan skyter jeg ut rasketter, og velger hvilken rakket jeg skal ha? og bruker maskin gevær.. og en til ting, hvordan låser jeg jeg siktet på fienden..?

fant ikke det igjen der du velger hvilkenknapp som skal være hva i options..

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
ok, har fått tak i Lock On.. har ikke tenkt til og prøve det noe særlig før jeg får joystick..

men hvordan skyter jeg ut rasketter, og velger hvilken rakket jeg skal ha? og bruker maskin gevær.. og en til ting, hvordan låser jeg jeg siktet på fienden..?

fant ikke det igjen der du velger hvilkenknapp som skal være hva i options..

5918733[/snapback]

Jeg mener manualen ligger på CD'n i PDF format. Det er også en mindre manual trykket opp i boksen. Så det står der. Det er et uttal av kontroller og taster, så ikke så lett å ramse opp her. Å låse fienden.. mener du på air to air radar, maverick missle (ground attack), CCRP bombing mode... hva slags raketter du velger kommer ann på hva du skal med den, og selvfølgelig hvilke som er tilgjengelig kommer ann på hvilket fly du flyr.

Du får nesten lese litt i manualen tror jeg.

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...