Sleep4Life Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hehehe Enten har jeg dårlig humor eller er jeg bare rar... siden jeg klarte ikke og slutte å le av den overskriften. Han blinde var visst full og det syns jeg er litt komisk.. :!: Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Haha Dro litt på smilebåndet selv Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Så den jeg og, typisk svensker! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Den blinde mannen ringte på døren til den døve, hvordan hørte han ringeklokken? Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Den blinde mannen ringte på døren til den døve, hvordan hørte han ringeklokken? 5893675[/snapback] Elementært: Den døve mannen hadde ikke hatt ringeklokke, dersom denne ikke var koblet til et varslingssytem som rettet seg mot synssansen. Jeg vil gjette en lampe. Morsom sak Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Morsom sak, men hvorfor i all verden gikk den blinde mannen til naboen for å spørre etter klokken? Hadde han ikke klokke hjemme? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Morsom sak, men hvorfor i all verden gikk den blinde mannen til naboen for å spørre etter klokken? Hadde han ikke klokke hjemme? 5894069[/snapback] Han kan jo ikke akkuratt SE hva klokka er, så han må vel få det inn muntlig. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Morsom sak, men hvorfor i all verden gikk den blinde mannen til naboen for å spørre etter klokken? Hadde han ikke klokke hjemme? 5894069[/snapback] Han kan jo ikke akkuratt SE hva klokka er, så han må vel få det inn muntlig. 5894106[/snapback] Det finnes da snakkende klokker! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Morsom sak, men hvorfor i all verden gikk den blinde mannen til naboen for å spørre etter klokken? Hadde han ikke klokke hjemme? 5894069[/snapback] Han kan jo ikke akkuratt SE hva klokka er, så han må vel få det inn muntlig. 5894106[/snapback] Det finnes da snakkende klokker! 5894114[/snapback] Sant det Kanskje den var ødelagt, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 :!: :!: fy faen og jeg skratta da jeg leste detta! Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 fint at dere fikk dere en latter da.. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hehe, leste den i sted. Temmelig tullete! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 - Den blinde slo til den døve. Deretter tok han tak i nakken hans og dro ham ned på gulvet. Begge falt, forteller politibetjent Mikael Holmström. Ahahhahahaha! Er så jævlig bra hvordan de skrev det... "Begge falt," Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå