Ultrag Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Toeren bekrefta ja. Hakke fått eneren engang. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg vet ikke helt hva du mener, men jeg tror at man ALDRI kan få følelsen av å spille ekte gitar med en plastgitar. Nei, det føles ikke som om du spiller en ekte gitar, men det er det nærmeste du kommer i et spill. På samme måte som et F1-spill prøver å gi deg følelsen av å kjøre en F1-bil. Eller Operation Flashpoint prøver å gi deg følelsen av å være i en krig. Du kan KANSKJE få det, men bare om du aldri har spilt gitar før, og da vet du vel ikke hvordan følelsen er.. Neppe. Men vi snakker om et spill som prøver å gi deg følelsen av å stå på en scene foran hundrevis av mennesker å spille rockemusikk med et band, og som lykkes med det. Gran Turismo sammelignelsen er ganske riktig; Men du må se det i kontrast til hvor mye AC/DC og Guns N' Roses betyr for meg innen rock. Uansett er AC/DC og Guns 'N Roses OPPLAGTE valg innen rock. Hvorfor inneholder ikke Guitar Hero Sweet Child of Mine (som forøvrig ble kåret til tidenes riff). AC/DC og Guns'n Roses er ikke med fordi banda er arrogante og utvitende, og ikke ville besudle låtene sine i et barnslig dataspill. Ifølge intervjuer med utviklerne Harmonix var det mange problemer med å få lisensiert låter til Guitar Hero, fordi flere band ikke ville at spillerne skulle få dekomponere sangene slik de blir i Guitar Hero. Det disse banda ikke skjønte var at spillerne vil få øynene opp for musikken som er med i spillet på en helt ny måte. Det var manga av banda i Guitar Hero jeg aldri hadde hørt på før jeg spilte spillet, som jeg nå virkelig har fått sansen for. Heldigvis har mye rettet seg opp etter den store suksessen til Guitar Hero i USA, og det ryktes at flere band som ikke ville være med i originalen nå er i ferd med å bidra til oppfølgeren som kommer til høsten. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg vet ikke helt hva du mener, men jeg tror at man ALDRI kan få følelsen av å spille ekte gitar med en plastgitar. Nei, det føles ikke som om du spiller en ekte gitar, men det er det nærmeste du kommer i et spill. På samme måte som et F1-spill prøver å gi deg følelsen av å kjøre en F1-bil. Eller Operation Flashpoint prøver å gi deg følelsen av å være i en krig. Mitt poeng var at folk sa at man fikk følelsen av å spille gitar til vanlig... Du kan KANSKJE få det, men bare om du aldri har spilt gitar før, og da vet du vel ikke hvordan følelsen er.. Neppe. Men vi snakker om et spill som prøver å gi deg følelsen av å stå på en scene foran hundrevis av mennesker å spille rockemusikk med et band, og som lykkes med det. Gran Turismo sammelignelsen er ganske riktig; Men du må se det i kontrast til hvor mye AC/DC og Guns N' Roses betyr for meg innen rock. Uansett er AC/DC og Guns 'N Roses OPPLAGTE valg innen rock. Hvorfor inneholder ikke Guitar Hero Sweet Child of Mine (som forøvrig ble kåret til tidenes riff). AC/DC og Guns'n Roses er ikke med fordi banda er arrogante og utvitende, og ikke ville besudle låtene sine i et barnslig dataspill. Ifølge intervjuer med utviklerne Harmonix var det mange problemer med å få lisensiert låter til Guitar Hero, fordi flere band ikke ville at spillerne skulle få dekomponere sangene slik de blir i Guitar Hero. Det disse banda ikke skjønte var at spillerne vil få øynene opp for musikken som er med i spillet på en helt ny måte. Det var manga av banda i Guitar Hero jeg aldri hadde hørt på før jeg spilte spillet, som jeg nå virkelig har fått sansen for. Har Hamonix spurt begge to? Og du: Man trenger ikke være arrogant for å ikke ville det Kanskje de blir med på toeren, i og med at det bare er god reklame. Heldigvis har mye rettet seg opp etter den store suksessen til Guitar Hero i USA, og det ryktes at flere band som ikke ville være med i originalen nå er i ferd med å bidra til oppfølgeren som kommer til høsten.Høres bra ut. 5940579[/snapback] Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Mitt poeng var at folk sa at man fikk følelsen av å spille gitar til vanlig... Det var ikke det som ble sagt. Det som ble sagt var at han fikk følelsen av å spille på ordentlig. Og ettersom det ikke blir noen lyd når du ikke treffer riktig, og det blir støy når du treffer feil og musikk når du får til, så spiller man faktisk på "ordentlig". Har Hamonix spurt begge to? Og du: Man trenger ikke være arrogant for å ikke ville det Kanskje de blir med på toeren, i og med at det bare er god reklame. Harmonix spurte i hvert fall AC/DC. Hvordan det er med Guns'n Roses vet jeg ikke, men det kan vel tenkes at det er en spaghetti med rettigheter å løse opp for å få bruke noen av låtene. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 er det så gøy som folk skal ha det til? jeg har ikke prøvt det selv, men har en liten følelse om at det kan bli litt ensformig og kjedelig etter en stund. er det verdt 800kr? 5920160[/snapback] Det er verdt hver j... krone. Hysterisk kult er det, får faktisk følelsen av å spille på ordentlig når man får det til 5939039[/snapback] Du har spilt gitar, eller..? det kan da umulig stemme.. Jeg, for min del, holder meg til SG'en min til Guns N' Roses og AC/DC entrer Guitar Hero 5939244[/snapback] Har spilt mye gitar jeg, har faktisk to stykker jeg spiller på jevnlig. Uansett, poenget mitt er understreket bra av andre her så jeg har ikke noe mer å tilføye. Skulle gjerne hatt Guns og AC/DC på Guitar Hero selv, men det gjør ikke spillet noe dårligere at de IKKE er der. Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Fikk nettopp dette spillet av damen, og det er helt konge. Lenge siden jeg har fått en sånn god følelse av et spill. Har bare spilt noen timer, men det er utrolig gøy og ufordrene. Blir garantert en stor vorspiel hit dette, gleder meg allerede til helgen Ser at nr 2 ble bekreftet i dag, kan bare si at jeg gleder meg allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå