DreamT Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Heisann! Søstra mi kjøpte seg en Samsung D500E tror jeg, fy faen for en bildekvalitet! Vurdere å skifte fra W800i jeg! Men hun la inn driverne og programmet for å legge over ting til telefonen sin! Men når hun setter inn usb kontakten i mobilen kommer det bare: dønn dønn! Ikke noe sånn som det gjør når man setter inn andre ting i usb kontakten der det kommer ett lysere dønn andre gang! Virker som windows blokker usb, hvordan fikser man opp dette? Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Ingen som kan svare på dette? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Nåh, er ikke helt sikker på hva du mener, funker andre USB-enheter i boxen ? Endret 9. april 2006 av jarmo Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Vi prøvde med web cam på den samme usb som vi plugget telefonen og da funket den! Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hei Samme problem her. I program varen så går det ikke og koble til med usb. Prøver og trykke på anslut usb men det går ikke. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hei Samme problem her. I program varen så går det ikke og koble til med usb. Prøver og trykke på anslut usb men det går ikke. 5895573[/snapback] Jeg må kjøpe alle USB-kablene for versjon 2.0, virker ikke med de gamle 1.1 kablene i det hele tatt..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå