Gå til innhold

Programmer auto-lagrer mapper i Mine Dokumenter..

Anbefalte innlegg

Søkte litt på Google og på forumet, men fant ingenting. Håper dere kan hjelpe.

Den store påskerengjøringen på maskinen står for dør og som hos mange andre blir det ganske fullt i "Mine Dokumenter". For å få det mer oversiktlig vil jeg få slettet en del mapper i Mine Dokumenter. Haken ved dette er at mange programmer tror de er så *spesielle* at de kan auto-lagre mapper her om de blir brukt. Tenker da på BF2, The Sims, LimeWire, CdEx, FM06 m.fler.

Er det noen mulighet for å få flyttet disse mappene til respektive mapper på disk C?

Vil helst ikke slette programmene/spillene for å slippe disse mappene. :p

Den eneste løsningen jeg har kommet frem til er å skjule dem, men det er en lettvint løsning.

Håper noen der ute kan hjelpe meg. :)

EDIT: Passer kanskje bedre under "Programvare" enn "Windows". Håper en moderator kan flytte denne om den ligger feil. :)

Endret av Teds
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Application Mover 2.6

Flytt installerte programmer til andre mapper eller stasjoner

http://itpro.no/download.php?op=viewdownloaddetails&lid=745

5899004[/snapback]

Takker for svar. :)

Den gjorde noe av jobben. Men f.eks LimeWire sin mappe "Incomplete" lot seg ikke flytte til modermappen i "Programfiler" Den kom bare tilbake. Tør heller ikke prøve dette på "Battlefield 2" mappa mi, da den kan bæsje opp hele greia.

Hva gjorde egentlig programmet i sin helhet? Meningen var å få flyttet de autolagrings-mappene til respektive mapper i "Programfiler" noe (jeg kunne se) ikke programmet gjorde. :D

Lenke til kommentar
Limewire lagrer Incomplete i mine dokumenter fordi instillingene i Limewire sier at de skal lagres der ;)

Det programmet gjør er og tukle med register instillinger :)

5899620[/snapback]

Hørtes ikke bra ut. :p

Heldigvis har det ikke skjedd noe (ennå) da jeg prøvde å flytte "Incomplete" mappa til "LimeWire" i "Programfiler", og vi håper det heller ikke skjer noe i fremtiden.

Men da tar jeg en spansk en og skjuler mappene. :p

Adobe er veldig glad i lage mapper i Mine Dokumenter...

5899708[/snapback]

Når det gjelder Adobe er jeg helt sikker på at jeg fant en nettside når jeg søkte etter problemet hvor de klarte å fjerne disse mappene fra "Mine Dokumenter".

Takker så mye for svar! :)

Endret av Teds
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...