Gå til innhold

Tips til trekabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

interessant løsning du tenker på, men jeg lurer på en ting. er du mye på lan?

for jeg tror den kassa kommer til å veie ganske mye.

den blir stor også, rundt 110 liter, hvis jeg ikke tar helt feil (har bygget sub-kasse me ca samme målene :smile: )

lykke til i alle fall :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-29 00:17, skrev arve87:

e på lan 1-2 ganga i åre så det er ikkje noke problem.... Men vekta du nevnte...hmm... tenke tenke, blir nok 30-40 kg ja... :sad:

Et par innfelbare håndtak av den typen som brukes på større PA anlegg kunne kanskje være en ide. Blir litt lettere å flytte på da.

Lenke til kommentar

Hey..

Har akkurat laget med et stort kabinett i klikk-laminat med en treramme rundt!

Det vi gjorde, som vi er veldig glad for at vi gjorde, var på den ene siden å hengsle en stor dør. En som nesten dekker hele siden. Da vil du få god plass til å fikse!

Noe som også er lurt, er å være nøye på sagingen, ellers blir kassen bare skjev!

Vekten ble over 40kg, så det vi skal gjøre er modde på noen kontorstol-hjul og bærehåndtak..

Mvh Frank!

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis mekka en trekasse i sommer, skulle vi lagd en til hadde vi sett setter noe "lett" tre (laminerte ikke sponplater) og en skikkelig tegning (med mål) før vi satte igang.

Ellers er tre ganske greit å jobbe med (lett og lime, skøyte) - ser ganske mange fete kasser på lan så mulighetene er store :smile:

Vi satte bære håndtak på men hadde gjort smartere med hjul.

Lenke til kommentar

hmm, den vekta blir jo et problem då... Klikk laminat, er det masse lettare?? og kor masse kosta det i forhold til sponplate?

og en ting til: er levicom et bra merke (PSU, 3dfxcool.no ) ?? noken som har erfaringa me dei?

og trenge eg noke meir enn 350W psu når eg skal ha masse vifte og sånn på en gammal 250 W ??

OMPA OMPA TUT

joker.gif

[ Denne Melding var redigert av: arve87 på 2002-09-29 14:16 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...