MrPark Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg trenger litt hjelp her. Skal lage en slags temaplakat der tema er de 7 dødssyndene. Jeg skal da knytte en person/ting/noe kjent opp mot hver dødssynd så jeg lurer på om noen her vil komme med forslag for å hjelpe til. Om det er idrettsstjerner, politikere, et land, samme hva er egentlig rakende likegyldig. For de som ikke vet det er de 7 dødssyndene Misunnelse, Latskap, Grådighet, Begjær, Hovmod, Sinne og Fråtseri. Jeg kan starte med et par eksempler og lager en mal dere kan kopiere, takker for svar. Fråtseri - Roman Abramovic Misunnelse - Arild Staverum Latskap - Grådighet - Begjær - Sinne - Hovmod - Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg bare lurer på begrunnelsen for Arild Stavrum? Lenke til kommentar
MrPark Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Jeg bare lurer på begrunnelsen for Arild Stavrum? 5892954[/snapback] Han mente 7 av Rosenborgs 12 strake seriegull (var noen år siden) kom pga dommerne. Skal være enig i at RBK har blitt favorisert, men det får være grenser. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Må nevnes at det er lurt å finne en definisjon på alle syndene, da de ikke alltid betyr ordrett hva de er. Det kan du finne bla her. http://en.wikipedia.org/wiki/Deadly_sins Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Etter wikis definisjoner: Sinne: Ku Klux Klan Hovmod: Paris Hilton Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Latskap - MrPark fordi han ikke orker å finne ut av dette selv Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Latskap - Homer Simpson Grådighet - Onkel Skrue Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Han mente 7 av Rosenborgs 12 strake seriegull (var noen år siden) kom pga dommerne. Skal være enig i at RBK har blitt favorisert, men det får være grenser. 5893396[/snapback] Det er mye sannhet i det utsagnet! Edit: Grådighet - Sunnmøringer Endret 9. april 2006 av Mirann Lenke til kommentar
MrPark Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Han mente 7 av Rosenborgs 12 strake seriegull (var noen år siden) kom pga dommerne. Skal være enig i at RBK har blitt favorisert, men det får være grenser. 5893396[/snapback] Det er mye sannhet i det utsagnet! Edit: Grådighet - Sunnmøringer 5894633[/snapback] Haha, sunnmøringer ja, har dårlige minner med dem. Halve fotballaget vårt ble jaga av en ungdomsgjeng på kveldstid av en fotballcup. Skummle saker. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Latskap - Trådstarter Grådighet - Skotter/sunnmøringer/onkel skrue Begjær - WTF? Sinne - Kelly Clarkson@World idol når kurt vant ^^ Hovmod - Kurt Nilsen Mitt syn Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Haha, sunnmøringer ja, har dårlige minner med dem. Halve fotballaget vårt ble jaga av en ungdomsgjeng på kveldstid av en fotballcup. Skummle saker. 5895270[/snapback] De var nok ute etter pengene deres Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Grådighet - Sunnmøringer 5894633[/snapback] Må bare nevne: Jeg og resten av laget var på Norway Cup, og når vi gikk forbi et grønnsakstelt, begynte vi å spørre om å få, halv pris, vi gjorde det og det, og da fortjener vi det og det. Vi er sunnmøringer. "Kan e få en sånn derre der eller?" Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Grådighet - Onkel Skrue Latskap - Donald eller Guffen Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Begjær - WTF? 5895628[/snapback] Alle mennesker. Vi en svært kåt gjeng. Endret 10. april 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå