Gå til innhold

De 7 Dødssyndene

MrPark

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt hjelp her. Skal lage en slags temaplakat der tema er de 7 dødssyndene. Jeg skal da knytte en person/ting/noe kjent opp mot hver dødssynd så jeg lurer på om noen her vil komme med forslag for å hjelpe til.

Om det er idrettsstjerner, politikere, et land, samme hva er egentlig rakende likegyldig.

For de som ikke vet det er de 7 dødssyndene Misunnelse, Latskap, Grådighet, Begjær, Hovmod, Sinne og Fråtseri.

Jeg kan starte med et par eksempler og lager en mal dere kan kopiere, takker for svar.

Fråtseri - Roman Abramovic

Misunnelse - Arild Staverum

Latskap -

Grådighet -

Begjær -

Sinne -

Hovmod -

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bare lurer på begrunnelsen for Arild Stavrum?

5892954[/snapback]

Han mente 7 av Rosenborgs 12 strake seriegull (var noen år siden) kom pga dommerne. Skal være enig i at RBK har blitt favorisert, men det får være grenser.

Lenke til kommentar
Han mente 7 av Rosenborgs 12 strake seriegull (var noen år siden) kom pga dommerne. Skal være enig i at RBK har blitt favorisert, men det får være grenser.

5893396[/snapback]

Det er mye sannhet i det utsagnet! :p

Edit:

Grådighet - Sunnmøringer

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

5893396[/snapback]

Det er mye sannhet i det utsagnet! :p

Edit:

Grådighet - Sunnmøringer

5894633[/snapback]

Haha, sunnmøringer ja, har dårlige minner med dem. Halve fotballaget vårt ble jaga av en ungdomsgjeng på kveldstid av en fotballcup. Skummle saker.

Lenke til kommentar
Grådighet - Sunnmøringer

5894633[/snapback]

Må bare nevne: Jeg og resten av laget var på Norway Cup, og når vi gikk forbi et grønnsakstelt, begynte vi å spørre om å få, halv pris, vi gjorde det og det, og da fortjener vi det og det. Vi er sunnmøringer.

"Kan e få en sånn derre der eller?"

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...