Gå til innhold

TES: Når gikk dere til Imperial City?

Anbefalte innlegg

Bare lurer, alle quests man får går jo til småbyene rundt Imp.City. Mainquesten også.

Når har dere dratt inn dit? Har liksom litt lyst, men siden jeg ikke har noe spess å gjøre der er jeg redd det blir like forvirrende som Vivec første gang. Nå har jeg quests til Kvatch (main), Skingrad (fighters guild)..når blir man liksom guidet inn i den store byen?

Eller er den så stappfull av nye quests at jeg bruker 3 uker der inne? Det hadde vært greit. Er lvl 8 Mage nå.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det første jeg gjorde var å dra til Ipmerial City, på markedsplassen der finner du alt du trenger å kjøpe også. Griet å ha alt samlet på en plass, pluss at det er oversiktlig. Kommer alltid tilbake der når jeg sjal kjøpe eller selge noe.

Det skjer mye i Imperial City, Arenaen, Thives Guild, MQ sender deg ganske tidlig inn der for å i sammenheng med noen bøker. Dessuten er det mange side-quest der inne, blant annet en spennende vampyr-quest.

Altså, inntrykket ditt er nok feilaktig. Imperial City er nok den enkeltbyen hvor det er mest å gjøre og mye å oppdage...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...