Longinus Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hei. Som emnetittel sier, lurer jeg på deres meninger om disse spill-pc`ene fra komplett. Jeg spør av ren og skjær nyskjerrighet. Personlig synes jeg 3200+ og xfx 6600 er litt i svakeste laget for hva man bør gå for hvis man kjøper en "gamer-pc", selv om det er i billigste prisklasse. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Den billigste blir litt knapp for spilling. Kjem ann på spelene da men men.. Lenke til kommentar
DODweb.org Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg kjører selv en Venice 3200+. Har klokka den 10% med Asus sin NOS. I tillegg har jeg 2x1024 Corsair XMS og 7800GTX256. Kjører forsempel Oblivion på 1920x1440 uten no spess lag med ganske høye grafikk-settings. Hvis jeg skulle bygd en maskin til i dag hadde jeg lagt mer penger på grafikk og minne enn CPU, prisen går kanske mye opp i forhold til ytelse når man kommer over 32/3500+ Og oppgraderer jeg min CPU blir det en 4400 X2, da jeg har forelsket meg helt i dualcore etter at jeg fikk CoreDuo-laptop. Men frem til den dagen jeg får råd til det har jeg det ikke travelt med å bytte CPU, den funker helt greit. Jeg kjenner ikke til 6600, eller 6xxx-serien i det hele ttt, da jeg gikk fra 4400TI til 7800GTX... men nå som prisen går ned på 7800-korta og spilla begynner å bli virkelig krevende er vel kanskje 6600 litt kort-tenkt? Også 1gb minne kan bli litt lite.. jeg har altså 2gb og kunne tenkt meg 1 gb til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå