Gå til innhold

Deres meninger om disse spill-pc`ene fra komplett.

Anbefalte innlegg

Hei.

Som emnetittel sier, lurer jeg på deres meninger om disse spill-pc`ene fra komplett.

Jeg spør av ren og skjær nyskjerrighet.

:)

Personlig synes jeg 3200+ og xfx 6600 er litt i svakeste laget for hva man bør gå for hvis man kjøper en "gamer-pc", selv om det er i billigste prisklasse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjører selv en Venice 3200+. Har klokka den 10% med Asus sin NOS.

I tillegg har jeg 2x1024 Corsair XMS og 7800GTX256.

Kjører forsempel Oblivion på 1920x1440 uten no spess lag med ganske høye grafikk-settings.

Hvis jeg skulle bygd en maskin til i dag hadde jeg lagt mer penger på grafikk og minne enn CPU, prisen går kanske mye opp i forhold til ytelse når man kommer over 32/3500+

Og oppgraderer jeg min CPU blir det en 4400 X2, da jeg har forelsket meg helt i dualcore etter at jeg fikk CoreDuo-laptop. Men frem til den dagen jeg får råd til det har jeg det ikke travelt med å bytte CPU, den funker helt greit.

Jeg kjenner ikke til 6600, eller 6xxx-serien i det hele ttt, da jeg gikk fra 4400TI til 7800GTX... men nå som prisen går ned på 7800-korta og spilla begynner å bli virkelig krevende er vel kanskje 6600 litt kort-tenkt? Også 1gb minne kan bli litt lite.. jeg har altså 2gb og kunne tenkt meg 1 gb til..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...