[email protected] Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 OK, må si mange takk for mange svar!! Mye forskjellig å få.. Mente nå at 1 GB RAM og Athlon prosessor uansett burde være verd noe mer, spille er noe som ikke er høyt prioritert uansett. Er en celeron 2,6m 512 RAM mer verd enn en athlon 2600 med 1024 RAM? Forøvrig synes jeg av ideelle grunner det er fett å kjøpe brukt. Alle her er visst enig i at det befinner seg altfor mye IT-saker på dynga... men mange takk for mange svar! flekkpus Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Henta en på dynga i dag jeg: A7n8x de luxe xp 2700 9700 Pro 1024 ram Chieftech Kab med PSU NEC DVD brenner Disken var herpa. Men jeg hadde en disk, så da er maskina oppe å kjører. Den kosta meg = 0 kroner Så det er mulig å finne mye godsaker om man gidder. De fleste hiver nemmelig gamlemaskina når de får ny. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Henta en på dynga i dag jeg: A7n8x de luxe xp 2700 9700 Pro 1024 ram Chieftech Kab med PSU NEC DVD brenner Disken var herpa. Men jeg hadde en disk, så da er maskina oppe å kjører. Den kosta meg = 0 kroner Så det er mulig å finne mye godsaker om man gidder. De fleste hiver nemmelig gamlemaskina når de får ny. 5893305[/snapback] Kan man bare vandre inn på en dynge og plukke med seg ting? Er ikke de stengt på et eller annet vis? AtW Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Mye rart utafor Elkjøp / leftdal / expert butikkene vet miljøstasjonene er stengt om natten. Men når du først hiver noe kan du gjerne ta turen bortom den avdelinga Om det er lov å forsyne seg, aner jeg ikke noe om. Jeg blir ihvertfall ikke forbanna om naboen skulle stjæle fra søpplekassa mi Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 KjÆre vene for en datamaskin!! Ligger pc-er på dynga som er bedre en mine hovedpc-er! Det er vilt! Sist gang fant jeg bare en 166 Mhz som mangler ram og hd. Tok den med meg, kjekt å ha som ventrillo pc elns. Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 1GB ram som er brukt i 4 år og (har vel mistet garantien?) er vel verdt ca 300kr. Cpuen er verdt maks 200kr. Skjermen ca 200kr. Skjermkort, hovedkort og kabinett = 400kr. Tastatur, mus osv = 100kr. XP uten lisens = 0kr. Så maks 1200kr.. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Tastatur, mus osv = 100kr. Hvem er det som kjøper et elgammal tastur og mus for 100 når nytt koster omtrent det samme ? Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Osv som i Cd brenner å alt annet drit han får med.. Kunne egentlig skrevet 250.. Glemte jo å ta med harddisken Endret 9. april 2006 av Daffa Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Mye rart utafor Elkjøp / leftdal / expert butikkene vet miljøstasjonene er stengt om natten. Men når du først hiver noe kan du gjerne ta turen bortom den avdelinga Om det er lov å forsyne seg, aner jeg ikke noe om. Jeg blir ihvertfall ikke forbanna om naboen skulle stjæle fra søpplekassa mi 5893364[/snapback] Ville gjerne ha en gratis og "ok" pc på hybelen med meg............... Endret 9. april 2006 av Leasch Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Mye rart utafor Elkjøp / leftdal / expert butikkene vet miljøstasjonene er stengt om natten. Men når du først hiver noe kan du gjerne ta turen bortom den avdelinga Om det er lov å forsyne seg, aner jeg ikke noe om. Jeg blir ihvertfall ikke forbanna om naboen skulle stjæle fra søpplekassa mi 5893364[/snapback] Du din snik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå