QBab Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Eg har en 3 år gammel laptop, og nå i det siste har det blitt mer og mer problemer med og få strøm i den. Eg må liksom sitte og lirke med kabelen for at det skal bli "communication" mellom kabel og pc. Men, hmm er det kabelen eller den greia inn i pcen som er problemet? De gangene eg har fått strøm i den, har eg liksom holdt kabelen loddrett oppover omtrent. Og, hva koster sånn ca en ny kabel itilfelle det er det som er problemet? Eller vist eg eventuellt må sende den inn på sercive? "Qbab over og ut" Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 få en elektriker eller en hobby elektriker til å fikse den for deg, evt kjøp ny ledning er dyrt, vurder å kjøpe ny. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Det er sikkert løs ledning og du må enten fikse det selv eller få byttet ut laderen. Jeg var nylig innom det samme og fortelle deg prisene jeg fikk oppgitt: Elkjøp: Uorginal lader 1100 ,- Orginal lader, mellom 700 og 1000 kr. Komplett.no: Universallader 495 kr. Merk at dette var AKKURAT den samme laderen som Elkjøp skulle ha 1100 kr for. :!: Elfa: 8 kr for en 25 mm plugg som jeg loddet på. Måtte også ut med ca. 30 kr for en pakke med krympeplast slik at kontaktområdet ble tett. Så det er penger å spare som du ser Lenke til kommentar
QBab Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 hmmm.. er ikke så sikker på om eg kjenner noen hobby eliktrikere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå