Fjaslokt Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Hei! Har litt problemer med linux. Jeg er en førstegengsbruker men vil gjerne lære litt om linux, har kaffet meg 2utgaver, mandrake8.02 og RH7.02. å installere disse to er ikke noe problem, men etter jeg har tastet brukernavn og passord i et dos lignende miljø skjer det ikkenoe? hva er galt, er det cdene mine som er defekte eller er det jeg som er for dum? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Quote: Den 2002-09-28 23:19, skrev Fjaslokt:Har litt problemer med linux. Jeg er en førstegengsbruker men vil gjerne lære litt om linux, har kaffet meg 2utgaver, mandrake8.02 og RH7.02. å installere disse to er ikke noe problem, men etter jeg har tastet brukernavn og passord i et dos lignende miljø skjer det ikkenoe? hva er galt, er det cdene mine som er defekte eller er det jeg som er for dum? Mandrake8.02 og RH7.02 ??? Vil anbefale å legge inn nyeste versjon, f.eks Redhat 7.3 (eller 8.0 som kommer veldig snart) eller Mandrake 9.0 En annen ting: hvorfor slo du av grafisk innlogging under installasjon. Det er jo på som default, og da hopper den rett inn i X (med kdm eller gdm login-manager). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå