AndersT2 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg har noe trøbbel med Oblivion, og tenkte å prøve å reinstallere. Men jeg får ikke lov å avinstallere det. Disse feilmeldingene kommer opp. Har prøvd det stom står der også. Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 aldri sett noe sånt.... kanskje du burde gjøre det som står på det nederste? og hvorfor avinstalerer du det? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Som jeg skrev så har jeg noe problemer med spillet, det stopper ett sekund her og der, spesielt under kamper. Noe som er utrolig irriterende. Så jeg tenkte å prøve en reinstallasjon. Har prøvd det nederste, men ingenting hjelper. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Fant feilen. Når jeg innstallerete Oblivion så tok det ekstremt lang tid fra spillet var installert til setup lukket seg. Jeg trodde den hadde låst seg så jeg avsluttet manuelt. Når jeg kjørte setup en gang til (som det stod på Elderscrolls.com sine support sider) og ventet til den lukket seg selv så fikk jeg avinstallert. Synd at det (for meg?) tar så lang tid for setup å avslutte. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg fikk det samme problemet, tok og installerte xp på nytt. Og da kunne jeg installere spillet på nytt. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 det hadde holdt å installere spillet på nytt over det gamle, den kopierer kun inn noen få filer og ikke alle. Lenke til kommentar
Lamo Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Ja setupen bruker 2-3 min på å lukke seg.. sitter å instalerer nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå