jvik Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hei Er en stund siden jeg har brukt Komplett, og lurer på om dette er den nye "standaren" til komplett? Bestilte en liten kabel 3. april og de fikk ikke sendt varene avgårde før 6. april kl. 16.58 - det synes jeg blir for dårlig. Greit at posten i Norge er treig, og jeg har enda ikke fått varen, men at de bruker 3 dager på å få sendt 1 stk. Adapter Minijack er litt leit. Har faktisk ikke handlet på Komplett på noen år, så dette var trist. Mvh Jørgen Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Stor sjans for at det var et engangstilfelle Lenke til kommentar
hanigjen Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg har opplevd en del ganger at komplett er treg med privatleveringer, men alt som er bestilt via jobben blir sendt senest neste arbeidsdag om de har det på lager. Nå kan det være tilfeldigheter, men det virker som de prioriterer bedrifter. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Oppretta en ny kunde hos komplett,for en kamerat og varene ble sendt så og si med en gang.. Bestilte deler til en pc + 19" lcd.. Ser ut som di prioriterer nye kunder... Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Det kan jo være at de ikke hoppet i taket for en bestilling av en minijack. "JUHU, her kan vi tjene 30,- kr!!" Jeg tror ikke at jeg er kynisk nå, selv om jeg er litt spydig. Det er alltid de store bestillingene som får størst oppmerksomhet. De er vel Norges største web-databutikk, så du kan regne med at de må prioritere etter et eller annet slags system. Pris og anvendelighet går ofte hånd i hånd, og en minijack virket vel ikke så presserende. De visste jo helt klart ikke at du kom til å lage en tråd ut av det. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Stor sjans for at det var et engangstilfelle 5891900[/snapback] Jo - men derfor er det jo trist alligevel :-( Kimmer Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Bestillte ny LCD å Ram kl 17.15 ....kl 18.25 lå ordrebekreftelse å sendings nr i mailboksen å data om sending motatt posten i Stokke... vil ikke si det er treigt da syns komplettt gjør en bra jobb jeg. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg synes ikke Komplett er trege. Bestilte først minnekort til kameraet som var framme neste dag, deretter bestilte jeg et videokamera som var framme på en tirsdag. Videokameraet ble bestilt på en søndag og ble sendt med pakkepost som tar noe lengre tid. Jeg synes ikke tre dager var så ille. Har opplevd værre ventetider for å si det slik. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg har opplevd en del ganger at komplett er treg med privatleveringer, men alt som er bestilt via jobben blir sendt senest neste arbeidsdag om de har det på lager. Nå kan det være tilfeldigheter, men det virker som de prioriterer bedrifter. 5891949[/snapback] Helt klart, alt jeg bestiller på jobben blir som regel sendt samme dag. Privat tar det gjerne 3 dager før de klarer å få ut fingen. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jobbet på lager selv, og det er ikke alltid ting ligger der de skal, det er overraskende hvordan deler kan "forsvinne" dersom de ikke brukes hver dag / uke... Delen du bestillte er ikke det det går mest av vil jeg tro, og logistikk-ansvarlig person vil alltid prøve å omrokkere lagerbeholdningen slik at de mest populære delene er lettest tilgjenglig. Annen teori er at delen er på lager, sjekket inn i systemet, men stod på pall, uoppakket og ikke lagt i hylle. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hørt at det er noe problemer med enkelte som har betalt med Visa... At systemet deres ikke regger betaling med en gang... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Tror ikke de er tregere enn andre,har iallefall ikke opplevd det uansett om ordren var stor eller liten . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå