abbor Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hei Fikk min nye maskin på Fredag, alt virker fint hele kvelden. På lørdag begynner den å henge til forskjellige tider. Skjermbildet fryser, og eneste veg er reset. ingenting virker. Under oppstart hender det også at den henger, det skjer mens windows logoen for laste windows står på. Det er en ferdigbygd pc med garanti:) men det ergrer meg likevel. Maskinen består av følgende greier: P4 660j 3,6 Asus P5N32 SLI Delux MSI 7600gt x 2 Apacer DDR2 SDRAM 533MHz PC4300 1024 X2 (I riktige spor) Chieftec atx 500 PSU Wd sata nec dvd creative audigy 4 win xp home temperaturer er: 50c på GPU 35c på CPU 35c system spenniger er: Vcore 1,36V +3.3 er 3.31 +5 er +5.08 +12 er 12.52 Den har de nyeste drivere til skjermkort (84.21) og lydkort. Og er ikke overklokket. Har ikke turt å gjøre noen inngrep i maskinen enda.....se foran nevnte garanti... Er det noen som har noen tips om hva det kan være?? maskinen er satt sammen av Hatelco for et firma jobben min har hjemme pc avtale med så det blir vel opp til de å fikse den, men hva skulle jeg gjort for å fikset det selv? håper på hjelp \ innput fra dere. MVH Frustrert og trøtt entusiast... Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 ta ut 1 ram , prøv igjen. prøv neste ram. bare for å utelukke problemet se til at skjermkortet har kabel som ikke er har annet på linjen, dvs den går fra psu rett til skjermkort, og at andre komponenter deler på alt annet enn den. dårlige festede kontakter evt. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Beste løsningen er å levere tilbake maskinen siden den ble levert komplett og du har en viss garanti på den. Endret 9. april 2006 av Tor-Martin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå