JR Ewing Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hahehahehahehahehahe =D 5895720[/snapback] Bwaaaaaaaaahahahahhahahha 5895930[/snapback] You go girl! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Kjenner at jeg trenger denne tråden i "mine innlegg"... Lenke til kommentar
locothewarmup Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Jeg antar jeg har blitt hjernevasket av dritt hip pop, siden jeg ikke likte dritten. Jeg synes det meste av norsk hip-pop ikke holder mål, klovner i kamp og gatas parlament er unntakene. Forresten, denne tråden var jo litt bedre enn den andre, fortsetter du slikt så vil du kunne skrive normalt bokmål når du runder post 4556. 5893039[/snapback] ja seriøs når du hører på klovner i kamp viser dt oss hvem du er kaller du klovner i kamp rap BARE BULLSHIT eneste gatas paralemnt har er den amerikanske sangen WOW VEM Ser ikke dt budskape der BARE DERE DUMME NORSKE IRROGANTER!! detta er hvA JEG mener dere ser bare dt dere ser på tv faen ass gå og tro på binlanden som TOK WORLDTRADE!! FEIL dere har en hvit folke morder blant dere!! alså til og med ONKEL PER ER BEDERE EN klovner i kamp dt er homse rap MIN FUCKINGS MENNING IF U Dont like it get out of dis thread N DONT FEEL OFFENDED! 5895691[/snapback] Hva for et budskap har dere da? At cs-fjortisser også kan lage noe de liker å kalle rap? 5895945[/snapback] hør på deg a jeg har hørt om cs men dt er sikkert du som sitter og spiller sånt jeg er her bare for og vise dere nye musikk jævla nerder BUDSKAPE?? Dt er kiif haahha nei dt er bare tilbehør i den shitten vår MEN ta og hør I SEE DEAD PEOPLE MED AXEL I EQUICEZ og PUMBA AKA ILLNESS du nerd som skrev cs oplegg atleast we gettin somewhere MEN VA FAEN ER DU en som PRØVER OG gå rundt i et nett forum og prøve og få folk til og le FUCKING CLOWN!! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Haha. Du er faen meg morsom du Lenke til kommentar
warpig Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 hør på deg a jeg har hørt om cs men dt er sikkert du som sitter og spiller sånt jeg er her bare for og vise dere nye musikk jævla nerder Er du komikker kanskje? Og, ja jeg er nerd, viss jeg ikke var det så hadde jeg ikke tatt meg tid til å skrive her på forumet. Men, du er vel skikkelig gangstaaa du? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Men, du er vel skikkelig gangstaaa du? 5896034[/snapback] Han er skikkelig gængsterr. Som ikke fulgte så godt med i norsktimene. Endret 9. april 2006 av kaiern Lenke til kommentar
warpig Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Men, du er vel skikkelig gangstaaa du? 5896034[/snapback] Han er skikkelig gængsterr. Som ikke fulgte så godt med i norsktimene. 5896043[/snapback] Joda, han fulgte godt med i norsktimene, men for å være skikkelig gangstaaaa så skal man ikke kunne godt norsk, derfor har vennen vår sett seg nødt til å kutte ut alt som heter norskkunnskaper. Stakar. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 meste parten av dere her sitter på lover og røyker rullings!! Ja? Lenke til kommentar
locothewarmup Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 hør på deg a jeg har hørt om cs men dt er sikkert du som sitter og spiller sånt jeg er her bare for og vise dere nye musikk jævla nerder Er du komikker kanskje? Og, ja jeg er nerd, viss jeg ikke var det så hadde jeg ikke tatt meg tid til å skrive her på forumet. Men, du er vel skikkelig gangstaaa du? 5896034[/snapback] gangster bare for man hører på rap er man gangster JEG ER BRUN! JEG er NORMAL!! men du?? trenger og fjerne øya fra skjermen et par år REAL TALK!! bare fordi man har en annen kultur innflytelse BETYR IKKE MAN ER GANGSTER BARE FORDI MAN HØRER PÅ ONKELIG MUSIKK GÅ OG HØR PÅ MARLYIN MANSON A DIN SYKO PAT DIN SCITZO! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Brb. Skal kaste på meg liksminken og sette på Immortal. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 hør på deg a jeg har hørt om cs men dt er sikkert du som sitter og spiller sånt jeg er her bare for og vise dere nye musikk jævla nerder Er du komikker kanskje? Og, ja jeg er nerd, viss jeg ikke var det så hadde jeg ikke tatt meg tid til å skrive her på forumet. Men, du er vel skikkelig gangstaaa du? 5896034[/snapback] gangster bare for man hører på rap er man gangster JEG ER BRUN! JEG er NORMAL!! men du?? trenger og fjerne øya fra skjermen et par år REAL TALK!! bare fordi man har en annen kultur innflytelse BETYR IKKE MAN ER GANGSTER BARE FORDI MAN HØRER PÅ ONKELIG MUSIKK GÅ OG HØR PÅ MARLYIN MANSON A DIN SYKO PAT DIN SCITZO! 5896102[/snapback] Jeg liker å anse meg selv som unormal, at jeg faktisk skiller meg ut fra mengden, og blir lagt merke til. Men, mennesker er rare, man sier ofte det motsatte av det man mener og er, og viss vi skal følge det, så er jeg normal. Men, du er ikke gangsta siden du hører på rap, jeg hører på rap selv jeg (trodde jeg i hvert fall, helt til du sa din objektive framstilling av hva egentlig rap er). Du er gangsta siden du skriver annen-hver bokstav stor og liten, ser jo skikkelig tøft og maskulint ut. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Stenges: Tråden legger opp til provokasjon / krangel og skir ut i OT. Mykje unødvendig capslock i emnetittel. Og så var det lille punktet med kva som er godkjente skriftspråk. Bokmål, nynorsk, svensk, dansk og engelsk. SMSspråk er IKKJE tillatt. Der er det ingen 160 tegns begrensning (heller større problem med for få tegn i emnetitler og poster ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg