locothewarmup Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 dt var mange her inne som trodde dem var norsk lærere men nei gitt der tok du feil alle kan snakke sånn her når man bor i norge! men vis u hører på norsk underground rap!! hør på disse gutta LBC LYRICAL BREAKNECKS Alså lyrical halsbrekkende!! MAD SHIT!! F¨Em(barnslig,sangen)med dissa youngstarene mad props to X sjekk ut sangene http://www11.nrk.no/urort/user/?id=20653 han her lager noen av beatene dem bruker http://www11.nrk.no/urort/user/?id=33535 mer av lBC http://www11.nrk.no/urort/user/?id=26647(MER AV LBC) dem har hatt noen konserter i oslo SÅ DERE SOM LIKER NORSK RAP SPRE ORDET dere ikke liker dritten, så er dere blitt hjernevasket av dritt hip hop. v Lenke til kommentar
locothewarmup Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Og hør på den siste linken FLIP ung KARR Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Clawfinger er vel norske så jeg kan komme inn Lenke til kommentar
warpig Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg antar jeg har blitt hjernevasket av dritt hip pop, siden jeg ikke likte dritten. Jeg synes det meste av norsk hip-pop ikke holder mål, klovner i kamp og gatas parlament er unntakene. Forresten, denne tråden var jo litt bedre enn den andre, fortsetter du slikt så vil du kunne skrive normalt bokmål når du runder post 4556. Lenke til kommentar
locothewarmup Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Jeg antar jeg har blitt hjernevasket av dritt hip pop, siden jeg ikke likte dritten. Jeg synes det meste av norsk hip-pop ikke holder mål, klovner i kamp og gatas parlament er unntakene. Forresten, denne tråden var jo litt bedre enn den andre, fortsetter du slikt så vil du kunne skrive normalt bokmål når du runder post 4556. 5893039[/snapback] ja seriøs når du hører på klovner i kamp viser dt oss hvem du er kaller du klovner i kamp rap BARE BULLSHIT eneste gatas paralemnt har er den amerikanske sangen WOW VEM Ser ikke dt budskape der BARE DERE DUMME NORSKE IRROGANTER!! detta er hvA JEG mener dere ser bare dt dere ser på tv faen ass gå og tro på binlanden som TOK WORLDTRADE!! FEIL dere har en hvit folke morder blant dere!! alså til og med ONKEL PER ER BEDERE EN klovner i kamp dt er homse rap MIN FUCKINGS MENNING IF U Dont like it get out of dis thread N DONT FEEL OFFENDED! Lenke til kommentar
locothewarmup Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 liker ingen rap her elle halloo IAllefal en menning i noe av dt dem rapper!! OG FLOW FAEN!! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 liker ingen rap her elle halloo IAllefal en menning i noe av dt dem rapper!! OG FLOW FAEN!! 5895724[/snapback] Igjen: Haheahhea Hører da på rap jeg. Lenke til kommentar
locothewarmup Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 liker ingen rap her elle halloo IAllefal en menning i noe av dt dem rapper!! OG FLOW FAEN!! 5895724[/snapback] Igjen: Haheahhea Hører da på rap jeg. 5895729[/snapback] så har du hørt på de linkene jeg posta va syns du?? og la meg spørre va slags rap hører du på Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 og la meg spørre va slags rap hører du på 5895756[/snapback] Organism 12, Jedi Mind Tricks, General Patton (hvis det gjelder). Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Tipper du er medlem av den gruppa du legger linker ut for.. Reklame er da forbudt på forumet? Lenke til kommentar
locothewarmup Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Tipper du er medlem av den gruppa du legger linker ut for.. Reklame er da forbudt på forumet? 5895777[/snapback] ey du som posta at dt er forbud jeg ser ikke hva som er forbudt jeg sier bare hør på den nye norske rap generasjon ALSÅ MUSIKK JEG SIER IKKE KJØP DEN dt er gratis GÅ OG HØR PÅ SHITTEN!! du burde skaffe dg liv som kommer inn her og trur jeg reklamere jeg bare spør folks menning her va dem syns og u some hører på jedimind Det er nice rap dt! fortestt og hør på sånt! men du va syntes du om sangene hørt på dem? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 haha.. glad jeg ikke er deg. Lenke til kommentar
locothewarmup Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 haha.. glad jeg ikke er deg. 5895801[/snapback] tommy se på deg da har vert her siden 04 damn ass skaff dg et liv Lenke til kommentar
bas Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Haha, du kan ikke regne med å bli tatt seriøst med den attituden og ordlegginga di.Er ikke noen mester i rettskriving jeg heller, men du fremstår bare som en stereotypisk dårlig liksom gangster. Og ja, jeg hører en del på "rap" jeg også. Lenke til kommentar
locothewarmup Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Haha, du kan ikke regne med å bli tatt seriøst med den attituden og ordlegginga di.Er ikke noen mester i rettskriving jeg heller, men du fremstår bare som en stereotypisk dårlig liksom gangster. Og ja, jeg hører en del på "rap" jeg også. 5895833[/snapback] liksom gangster halloo? meste parten av dere her sitter på lover og røyker rullings!! ok sorry haters men ja hør på dritten da LBC IS tha shit u vet ikke dt er dt ikkesant haha men folkens KJÆRE NORDMENN KJÆRE LANDSMENN spre ordet:D detta ekke no reklame detta er en ny gruppe;) Lenke til kommentar
warpig Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg antar jeg har blitt hjernevasket av dritt hip pop, siden jeg ikke likte dritten. Jeg synes det meste av norsk hip-pop ikke holder mål, klovner i kamp og gatas parlament er unntakene. Forresten, denne tråden var jo litt bedre enn den andre, fortsetter du slikt så vil du kunne skrive normalt bokmål når du runder post 4556. 5893039[/snapback] ja seriøs når du hører på klovner i kamp viser dt oss hvem du er kaller du klovner i kamp rap BARE BULLSHIT eneste gatas paralemnt har er den amerikanske sangen WOW VEM Ser ikke dt budskape der BARE DERE DUMME NORSKE IRROGANTER!! detta er hvA JEG mener dere ser bare dt dere ser på tv faen ass gå og tro på binlanden som TOK WORLDTRADE!! FEIL dere har en hvit folke morder blant dere!! alså til og med ONKEL PER ER BEDERE EN klovner i kamp dt er homse rap MIN FUCKINGS MENNING IF U Dont like it get out of dis thread N DONT FEEL OFFENDED! 5895691[/snapback] Hva for et budskap har dere da? At cs-fjortisser også kan lage noe de liker å kalle rap? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg