Vikers88 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg har et Micro ATX hovedkort og lurer på om jeg liksom får skrudd det fast og at det passer i dette kabinettet:HER ?? Lenke til kommentar
Vikers88 Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Flott:D Er det liksom at atx passer til alt av atx? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Det er bakoverkompitabelt. atx -> matx E-atx -> atx -> matx Flexatx -> E-atx -> atx -> matx Endret 9. april 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 dere må unnskylde om jeg skriver noe tull, er litt trøtt, senga neste. Natta folkens Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det er bakoverkompitabelt. atx -> matx E-atx -> atx -> matx Flexatx -> E-atx -> atx -> matx 5891713[/snapback] Ikke alle skjønner at MATX er Micro ATX Hva er E-ATX og FlexATX? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 E atx er extended atx. (utvidet atx, som i server mobo, SS standarder.) Flexatx er enda større, men er ikke brukt, utenom i microsoft sine servere og i bill gates sin pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå