b0berg Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Hei Tok et bilde for en stund siden, men fikk litt mye himmel på toppen av bildet. Har prøvd å kutte litt av himmelen, men ble det litt lite himmel nå? Andre forslag til hva man kan gjøre for å gjøre det bedre? Ja, jeg vet det er dårlig kvalitet på bildene, men det får dere tåle Litt dårlig emnetittel kanskje? Org. bilde : Endret 9. april 2006 av b0berg Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Fant ut hvordan man fikk lagt med to bilder i en post Endret 9. april 2006 av b0berg Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Du skulle kanskje prøvd å få mer litt mer av motivet. Blir litt for lite fokus siden himmelen nesten dekker hele bildet. Edit: litt mer fiks i Photoshop og det kunne kanskje blitt en kul signatur. Endret 9. april 2006 av Luzifer Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Prater du om org bildet eller mitt forsøk? Til mitt forsvar måtte jeg stresse med å få opp kameraet, og jeg hadde tykke vinterhansker på, så det er noe av grunnen til det litt skjeve forholdet mellom himmel og motiv Endret 9. april 2006 av b0berg Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Prater du om org bildet eller mitt forsøk? Til mitt forsvar måtte jeg stresse med å få opp kameraet, og jeg hadde tykke vinterhansker på, så det er noe av grunnen til det litt skjeve forholdet mellom himmel og motiv 5891621[/snapback] Det som står bak edit er kommentar til forbedringen der du blant annen skjærte ned bildet litt. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Ok, takker for kommentaren, var ikke ment til noe særlig mer enn det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå